بونجاح: باید هم زیاد خوشحالی می‌کردم


خوشحالی من طبیعی بود. این گل، گل پیروزی و در دقیقه پایانی بود. باید هم خوشحالی زیادی می‌کردم، چرا که بعد از خستگی زیاد و در آخرین دقیقه به گل رسیدیم.

توضیح بونجاح درباره خوشحالی بعد از گل

السد توانست با گلی که بغداد بونجاح، مهاجم الجرایری این تیم در آخرین دقیقه بازی به ثمر برساند 3 امتیاز ارزشمند تقابل با پرسپولیس را به‌دست بیاورد. بونجاح بعد از گلزنی در این دیدار شادی گل عجیبی انجام داد. او که در طول بازی مدام با شجاع‌خلیل‌زاده و جلال حسینی درگیر بود، در نهایت توانست گل حساسی به ثمر برساند و السد برنده این بازی شود. بونجاح که پیشتر 3 گل به پرسپولیس زده بود، درباره تقابل با حریف ایرانی می‌گوید: «واقعا بازی سختی مقابل تیمی داشتیم که سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود. بازیکنان تا آخرین دقایق بازی تمرکز خود را از دست ندادند و به همین خاطر در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدیم. هم من و هم بازیکنان و کادرفنی السد از ابتدا هم می‌دانستیم که پرسپولیس یکی از سخت‌ترین حریفان ما است و به همین دلیل با تمرکز بسیار بالا سعی کردیم آنها را تحت فشار قرار بدهیم. خوشبختانه در نهایت گل پیروزی را به ثمر رساندیم تا هم موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم و هم هواداران خود را شاد کنیم. از این پیروزی بسیار خوشحال هستیم و امیدوارم که آغاز خوبی برای ما در این جام باشد و در ادامه هم نتایج بهتری به دست بیاوریم.»

بونجاح: باید هم زیاد خوشحالی می‌کردم---

بغداد بونجاح بعد از گلی که به ثمر رساند، خوشحالی جالبی انجام داد. خوشحالی او بیشتر از چند ثانیه بود و باعث شد تا مهاجم الجزایری در این باره توضیح بدهد: «خوشحالی من طبیعی بود. این گل، گل پیروزی و در دقیقه پایانی بود. باید هم خوشحالی زیادی می‌کردم، چرا که بعد از خستگی زیاد و در آخرین دقیقه به گل رسیدیم. داور یک گل درست ما را مردود اعلام کرد و دو ضربه پنالتی هم برای ما نگرفت و فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم. برای رسیدن به این گل خستگی زیادی را تحمل کردیم. وظیفه من گل زدن است و همه برای این گل تلاش کردند. گل ما بعد از تلاش زیاد بازیکنان به دست آمد و این گل درحالی به ثمر رسید که از اشتباهات داوری ضربه بزرگی خورده بودیم. چون در این بازی داور 2 پنالتی برای ما نگرفت. وظیفه من در هر بازی گلزنی و کمک به تیم است.»

340-11


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طاهری منتظر بازی در مسکو