بروز تنش های تازه میان حکومت و عطا محمد نور در ولایت بلخ


عطا محمد نور، رئیس اجرائیه جمعیت اسلامی و والی سابق ولایت بلخ حکومت را متهم به توطئه چینی برای برهم زدن آرامش و امنیت مردم این ولایت کرده است. آقای نور با نشر اعلامیهٔ از شهروندان شهر مزارشریف خواسته است تا از رفتن به سر وظایف شان خودداری کنند و از مالکین مارکیت ها و دکانها خواسته است برای حفظ امنیت شان و حفظ امنیت مردم، مارکیت ها و...

بروز تنش های تازه میان حکومت و عطا محمد نور در ولایت بلخ

عطا محمد نور، رئیس اجرائیه جمعیت اسلامی و والی سابق ولایت بلخ حکومت را متهم به توطئه چینی برای برهم زدن آرامش و امنیت مردم این ولایت کرده است.

آقای نور با نشر اعلامیهٔ از شهروندان شهر مزارشریف خواسته است تا از رفتن به سر وظایف شان خودداری کنند و از مالکین مارکیت ها و دکانها خواسته است برای حفظ امنیت شان و حفظ امنیت مردم، مارکیت ها و مغازه های شان را بسته نگهدارند.

در اعلامیه آمده است: ”ارگ از تفاهمی که اخیرا میان آنها و بلخ صورت گرفته بود دارد تخطی می کند و برنامه های شومی را در قبال مردم ما روی دست دارد. تا دفع معضل پیش آمده لطفا در خانه‌های تان باقی بمانید.“

تنش های تازه میان نور و حکومت ظاهراً پس از معرفی فرمانده جدید برای ولایت بلخ به میان آمده است.

جنرال خوشحال سادات، معین ارشد امنیتی وزارت داخله پیش از این اعلام کرده بود که عبدالرقیب مبارز بر اساس فرمان رئیس جمهور غنی به عنوان فرمانده پولیس جدید ولایت بلخ تعیین شده است.

وی همچنان گفته است که فرمانده سابق امنیه بلخ اکرم سمیع خواهان واگذار کردن فرماندهی امنیه بلخ نیست و از همین رو نیروهای ویژه آقای رقیب را همراهی خواهند کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز جدایی بهاره رهنما از حاجی برملا شد / همه در شوک ! + عکس و بیوگرافی