دادستان بجنورد به عرضه کنندگان مواد محترقه هشدار داد


دادستان بجنورد به عرضه کنندگان مواد محترقه هشدار داد

بجنورد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بجنورد به افراد فرصت طلب و سودجو برای عرضه مواد محترقه که با اقدامات مجرمانه خود موجبات سلب آرامش جامعه و تهدید سلامت عمومی مردم استان را فراهم می کنند، هشدار داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران در گفت وگوی اظهار داشت: به طور قطع بدون هیچ گونه اغماض و مماشاتی با مجرمین و اخلاگرانی که امنیت و سلامت عمومی را تهدید می کنند برخورد خواهد شد.
وی با بیان این که برقراری نظم و آرامش و تامین امنیت شهروندان و نیز صیانت و پاسداری از حقوق عامه از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی است، گفت: تمامی دستگاه های متولی نظم و آرامش و حافظ امنیت بطور دقیق وضعیت اجتماعی را به ویژه در ایام منتهی به پایان سال رصد می کنند و در همین راستا بازرسی ها نیز افزایش یافته و طبعا چنانچه افرادی در زمینه توزیع و عرضه مواد محترقه فعالیت داشته باشند،دستگیر و مجازات خواهند شد.
این مقام قضایی استان گفت: علاوه بر پلمپ مکان های عرضه این قبیل مواد، وسائط نقلیه حامل مواد محترقه نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ متوقف خواهند بود.
وی افزود: این اقدامات علاوه بر مجازاتی است که قانونگذار برای توزیع کنندگان مواد محترقه و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی در نظر گرفته است.
حوادث شب چهارشنبه سوری پارسال در این استان 19 مصدوم داشت که بیشتر آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند.
6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !