تب راموس و ایران: از حذف 1992 هیروشیما تا 2019 پاتایا


سال 1992 تیم ملی مقابل ژاپن حذف شد و حالا تیم فوتبال ساحلی مقابل ژاپن باخت تلخی داشت که در هر دو بازی تب راموس برزیلی الاصل نقش مهمی داشت.

تب راموس و ایران:از حذف 1992 هیروشیما تا 2019 پاتایا

از میان کسانی که بازی تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و ژاپن را دیدند آنهایی که حافظه بهتری دارند قطعا از دیدن سرمربی تیم ژاپن تعجب کردند و یاد خاطرات جالبی افتادند. «روی راموس» سرمربی برزیلی‌الاصل تیم فوتبال ساحلی ژاپن برای ایرانی‌ها چهره نوستالژیکی است. او در فاصله 1990 تا 1995 برای تیم ملی ژاپن بازی کرد. چهره و شخصیت او به این دلیل برای ایرانی‌ها آشناست که او یکی از اولین بازیکنان دو ملیتی بود که در فوتبال آسیا معروف شدند. در واقع کاری را که قطری‌ها در این سال‌ها انجام دادند، ژاپنی‌ها سال‌ها پیش با دعوت از روی راموس 33 ساله باب کردند. راموس چند بازی هم در مقابل تیم ملی ایران انجام داد که احتمالا مهم‌ترین‌هایش بازی در بازی‌های آسیایی 1992 ژاپن بود که با گل دیرهنگام کازویوشی میورا به سود میزبان تمام شد. ژاپن در آن بازی‌ها به قهرمانی هم رسید.

تب راموس و ایران: از حذف 1992 هیروشیما تا 2019 پاتایا

دومین بازی مهم راموس در مقابل ایران مربوط به بازی‌های انتخابی جام جهانی 1994 است. آن بازی‌ها در دوحه برگزار می‌شد و بازی ایران – ژاپن بازی دوم دو تیم بود که در نهایت 2 بر یک به سود تیم ایران تمام شد.

3-185

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟