گوایدو و آمریکا متهمان اصلی انفجار مخازن نفت در ونزوئلا


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (#bottom) از کاراکاس مائوئل کِبِدو؛ وزیر نفت ونزوئلا گوایدو و آمریکا را متهمان اصلی انفجار مخازن...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از کاراکاس مائوئل کِبِدو؛ وزیر نفت ونزوئلا گوایدو و آمریکا را متهمان اصلی انفجار مخازن شرکت نفت دانست.
وزیر نفت ونزوئلا، رئیس شرکت ملی نفت ونزوئلا مارکو روبیو، سناتور آمریکایی ایالت فلوریدا و خوان گوایدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا و رهبر مخالفان این کشور را متهم به صدور دستور خرابکاری منجر به انفجار در مخازن مرکز سان پترو فلیکس کرد.
کبدو در حساب کاربری توئیتر گفت: مارکو روبیو و خوان گوایدو مجموعه ای از اقدامات تروریستی علیه شرکت ملی نفت ونزوئلا انجام داده و به ترویج خشونت در این کشور دست زده اند. وی حمله به مخازن سان پترو فلیکس را در راستای کاستن از میزان تولید نفت ونزوئلا برشمرده است.
وزیر نفت ونزوئلا در پیامی دیگر تأکید کرد آمریکا به بهای از میان بردن منابع نفتی ونزوئلا تصمیم به حمایت از رئیس جمهور خودخوانده این کشور گرفته است. وی تصریح کرد آمریکایی ها به دنبال افزایش حجم مبادلات تجاری نبوده و اندیشه تصاحب میادین نفتی ونزوئلا را در سر می پرورانند. کبدو چنین رویکرد دولت آمریکا نسبت به مردم ونزوئلا را تحقیر آمیز خواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لزوم هم افزایی و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی