معرفی و دانلود بازی ماشین سواری CarX Drift Racing 2 + دیتا


CarX Drift Racing 2 از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک ماشین سواری می باشد و همانطور که از نام بازی مشخص است ، این بازی بطور اختصاصی در زمینه دریفت می باشد و شما در این بازی ماشین سواری با استفاده از اتومبیل های مختلف دریفت بزنید. این بازی تاکنون بیش از 100 هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است. CarX Drift Racing 2 گیم پلی بازی بسیار روان...

CarX Drift Racing 2 از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک ماشین سواری می باشد و همانطور که از نام بازی مشخص است ، این بازی بطور اختصاصی در زمینه دریفت می باشد و شما در این بازی ماشین سواری با استفاده از اتومبیل های مختلف دریفت بزنید. این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است.

معرفی و دانلود بازی ماشین سواری CarX Drift Racing 2 + دیتا

CarX Drift Racing 2

گیم پلی بازی بسیار روان و هیجان انگیز می باشد و دارای حالت های مختلفی می باشد که سبب شده است بازی برای شما خسته کننده و کسل کننده نشود. بازی علاوه بر بخش تک نفره جذاب دارای یک بخش چندنفره نیز می باشد که بصورت آنلاین می توانید با سایر افراد از سراسر دنیا به رقابت بپردازید. در حالت تک نفره ی بازی بایستی با بیش از ۳۰ اتومبیل مختلف و اسپورت به رقابت بپردازید. یکی از بخش های تک نفره بازی ghost mode نام دارد که در آن می توانید بصورت تمرینی دریفت بزنید و با قلق های بازی آشنا شوید تا بتوانید در قسمت آنلاین قهرمان شیود و امتیاز خود را بالا ببرید.

معرفی و دانلود بازی ماشین سواری CarX Drift Racing 2 + دیتاCarX Drift Racing 2

یکی از بخش های جذاب بازی بخش شخصی سازی آن می باشد که در آن می توانید قسمت های مختلف از اتومبیل خود از جمله آینه و کیت های مختلف ماشین خود را شخصی سازی نمایید ، البته شخصی سازی بازی فقط مختص با ظاهر ماشین ها نمی باشد بلکه شما می توانید اجزای حرکتی مختلف اتومبیل خود از جمله ترمزها ، میزان فشار باد تایزها ، کمک فنرها و … را نیز شخصی سازی نمایید. گرافیک بازی را شاید بتوان مهمترین نقطه قوت آن به شمار آورد زیرا سازندگان برای طراحی محیط ها و اتومبیل های مختلف بازی وقت زیادی را صرف کرده اند و آن ها را با کوچکترین جزئیات طراحی کرده اند.

تصاویر بازی CarX Drift Racing 2 :

دانلود بازی CarX Drift Racing 2 :

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم نسخه ۱٫۲٫۱

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم نسخه ۱٫۲٫۱

معرفی و دانلود بازی ماشین سواری CarX Drift Racing 2 + دیتا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه