در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟


در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟

سفر فقط با بازدید از جاذبه‌ها و طبیعت گردی زیبا و به یادماندنی نمی‌شود و خوردن غذا‌های خوشمزه یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن می‌باشد. رستوران‌های شیراز در کنار تمام زیبایی‌های خارق العاده می‌تواند حال و هوای دیگری را به این شهر بدهد و قطعا تجربه‌ی بودن در آن‌ها خالی از لطف نیست. رستوران‌های شیراز از سنتی تا مدرن...

سفر فقط با بازدید از جاذبه‌ها و طبیعت گردی زیبا و به یادماندنی نمی‌شود و خوردن غذا‌های خوشمزه یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن می‌باشد. رستوران‌های شیراز در کنار تمام زیبایی‌های خارق العاده می‌تواند حال و هوای دیگری را به این شهر بدهد و قطعا تجربه‌ی بودن در آن‌ها خالی از لطف نیست. رستوران‌های شیراز از سنتی تا مدرن و لوکس را در ادامه معرفی خواهیم کرد تا برای سفر به این شهر بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید و ثانیه ثانیه‌ی آن به بهترین نحوه ممکن سپری گردد.
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران‌های شیراز؛ سنتی
شیراز یعنی شهر شعر و ادب و هنر ایرانی و چه چیزی بهتر از خوردن غذا‌های سنتی در فضایی با موسیقی زنده و دکوراسیون کاملا منطبق با فرهنگ ایران می‌تواند حال و هوای زندگی به سبک ایران را بازگو کند؟ در بین رستوران‌های شیراز گزینه‌های بسیار مناسبی برای طرفداران سبک‌های سنتی وجود دارد که در عبارتند از:
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟باغ رستوران پدیده صوفی
یکی از بهترین انتخاب‌هایی که در بین رستوران‌های شیراز می‌توانید داشته باشید، باغ رستوران پدیده صوفی می‌باشد که برای تمام سلیقه‌ها و خواسته‌ها گزینه‌های پیشنهادی زیادی را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، اگر دلتان خوردن غذا‌های سنتی و ایرانی در فضایی کاملا سنتی را می‌خواهد، یا ترجیح می‌دهید در فضایی کاملا مدرن غذا‌های متنوع و بین المللی را نوش جان کنید، شک نکنید که رستوران پدیده صوفی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. فضای سرسبز باغ این رستوران و به گوش رسیدن موسیقی زنده در این مجموعه حال و هوای خارق الاده‌ای را به این فضا می‌بخشد که در کنار خوردن غذا‌های با کیفیت بی مانند میشود.

آدرس: شیراز، دوکوهک، روبروی کوچه لامپ سازی
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران شام ایرانی
برای خوردن غذا‌های ایرانی با نوشیدنی و سالاد‌هایی که کاملا مطابق با ذائقه مردم این مرز و بوم می‌باشد، می‌توانید در طول سفر به شیراز به رستوران شام ایرانی بروید و در فضایی سنتی همراه با به گوش رسیدن موسیقی، لحظات خوبی را سپری کنید. رستوران شام ایرانی در دو وعده‌ی شام و نهار آماده‌ی سرویس دهی می‌باشد و سابقه‌ی طولانی و شلوغ بودن این رستوران، نشان از اعتبار بالای آن دارد و شک نکنید که از انتخابش راضی خواهید بود.

آدرس: شیراز، قصرالدشت، کوچه ۱۷
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران سنتی قوام
بسیاری از گردشگران خارجی که شیراز را برای سفر انتخاب می‌کنند، ترجیح می‌دهند طعم‌های متفاوتی را در وعده‌های غذاییشان تجربه کنند و به همین خاطر به دنبال غذا‌های خانگی و سنتی هستند. برای این دسته افرد رستوران قوام می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، چون علاوه بر سرو غذا‌های خانگی، انواع عرقیات گیاهی و نوشیدنی‌های خوشمزه مانند دوغ را در کنار غذا ارائه میشود.

آدرس: شیراز، چهارراه فردوسی، ابتدای خیابان رودکی
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران عمارت شاپوری
انتخاب عمارت شاپوری در بین رستوران‌های شیراز یعنی زدن یک تیر با دو نشان، چون این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تلفیق معماری با شکوه ایرانی را در کنار خوردن غذا‌های سنتی و با کیفیت و گوش دادن به موسیقی زنده را به یکباره تجربه کنید. رستوران عمارت شاپوری با منوی غذایی بسیار متنوع و البته کمی گران در یکی از عمارت‌های قدیمی متعلق به دوره پهلوی قرار دارد و بخاطر داشتن فضای باز خارق العاده و محیط داخلی بسیار زیبا، یکی از بهترین و پرطرفدارترین گزینه‌ها برای خوردن غذا‌های خوشمزه‌ی ایرانی می‌باشد.

آدرس: شیراز، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران سنتی کته ماس
رستوران سنتی کته ماس که سنتی بودن آن را می‌توان از نام آن هم تشخیص داد، طبق نظرسنجی‌های تریپ ادوایزور رتبه‌ی ۴ را در بین رستوران‌های شیراز به خودش اختصاص داده است. دلیل این محبوبیت بدون شک کیفیت مناسب غذاها، فضای دوست داشتنی و کاملا سنتی و مطابق با فرهنگ ایران و موسیقی زنده‌ای می‌باشد که لحظات فوق العاده‌ای را در آن بوجود می‌آورند.

آدرس: شیراز، سه راه نماز، طبقه‌ی منهای یک هتل سعید
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران شاطرعباس
یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین رستوران‌های سنتی شیراز که نه تنها حال و هوای آرامش بخش و دل انگیزی دارد، بلکه کیفیت غذا‌های آن در حد بسیار مطلوبی می‌باشد، رستوران شاطر عباس است. هر روز و ماه از سال که به شیراز سفر کنید، شک نکنید که با چهره‌ی شلوغ و پر از جمعیت این رستوارن مواجه میشوید که نشان از کیفیت بالا و رضایت مشتری‌ها دارد.

آدرس: شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاکشناسی
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران‌های شیراز؛ لوکس و مدرن
بعد از گشت و گذار و خوردن غذا‌های خوشمزه در رستوران‌های سنتی، بدون شک تجربه‌ی چند وعده‌ی غذایی در رستوران‌های لوکس و مدرن شیراز نیز می‌تواند لحظات خوب و متفاوتی را برایتان به ارمغان آورد. از بهترین رستوران‌های شیراز که به سبک امروز و شیک ساخته شده اند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران بین المللی هفت خوان
یکی از بهترین ویژگی‌های رستوران هفت خوان را می‌توان از نام آن متوجه شد! این رستوران از هفت بخش تکشیل شده که هر یک سبک و منوی خاصی را ارائه نموده و از فضای سنتی گرفته تا فست فود و کافه و خوردن برگر‌های خوشمزه با طعم‌های بین المللی، همگی گرد هم آمده اند. سیندخت، بلیان، زریر، نوفل، گیسیا و گرسیوز نام طبقات مختلف این مجموعه می‌باشد و به شدت توسط گردشگران خارجی مورد توجه قرار گرفته و از بودن در آن احساس رضایت می‌کنند.

آدرس: شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه ۱۷
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران هندی تاج محل
به جرات می‌توان گفت، یکی از بهترین و لوکس‌ترین فضا‌هایی که می‌توانید در سفر به شیراز برای خوردن غذا‌های بین المللی و عالی انتخاب کنید، رستوران هندی تاج محل می‌باشد. در این رستوران انواع سوپ، نان‌های مخصوص هند، غذا‌های تندوری بسیار خوشمزه و کاری گوشت گوسفند و غذا‌های ایرانی و منوی ویژه سبزیجات ارائه می‌گردد و همگی از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.

آدرس: شیراز، بلوار معالی آباد، خیابان دوستان
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران بین المللی بل پاسی
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خوردن غذا‌های ایتالیایی را می‌پسندید، بدون شک در سفر به شیراز باید رستوران بل پاسی را انتخاب کنید. دکوراسیون شیک و مدرن و ارائه‌ی منوی عالی از جمله مواردی هستند که رستوران بل پاسی را کاملا منحصر به فرد نموده اند.

آدرس: شیراز، خیابان خاکشناسی، نرسیده به ۳ راه سروناز، ساختمان لاله
در شیراز به کدام رستوران‌ها برویم؟رستوران اژد‌ها شیراز
خوردن غذا‌های چینی در قلب هنر و فرهنگ ایرانی را می‌توانید در رستوران اژد‌های شیراز تجربه کنید و از انتخابتان کاملا رضایت داشته باشید. البته لازم است بدانید که در این رستوران غذا‌های دریایی نیز سرو میشود که می‌تواند شرایط مناسبی را برای آن دسته از افرادی فراهم کند که از طعم غذا‌های چینی چندان رضایتی ندارند. البته لازم به ذکر است که، غذا‌های این رستوران کمی گران می‌باشد

آدرس: شیراز، خیابان سمیه، خیابان شهید حدادی، جنب هتل آپارتمان سبز


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟