توتو اسپورت: در صورت ناکامی رم در کسب سهمیه، زانیولو قربانی می‌شود؛ یوونتوس پیشتاز رقابت در جذب او


توتو اسپورت: در صورت ناکامی رم در کسب سهمیه، زانیولو قربانی می‌شود؛ یوونتوس پیشتاز رقابت در جذب او

این روزها خبرهای خوشی برای هواداران جالوروسی از اردوگاه این تیم به گوش نمی رسد.

طرفداری- نیکولو زانیولو به نماد نسل جدید فوتبال ایتالیا تبدیل شده و در فصل بد رم، یکی از نکات امیدوارکننده این تیم بوده است. انتظار می رود تابستان شلوغی در انتظار رم باشد و آینده جالوروسی به جایگاه این تیم در پایان فصل گره خورده است؛ ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا احتمالا برای این تیم گران تمام خواهد شد.

به نقل از توتو اسپورت؛ در صورت ناکامی رم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به احتمال زیاد یکی از ستاره های این تیم قربانی خواهد شد و در این میان نیکولو زانیولو طرفداران بیشتری دارد. رقابت بر سر جذب او می تواند قیمت این بازیکن را افزایش بدهد و به این ترتیب رم قادر خواهد بود از فروش جوان اولش، سود هنگفتی به دست بیاورد تا با دست بازتری برای خرید بازیکنان جدید وارد نقل و انتقالات شود. به نقل از این منبع شهر تورین؛ درحالیکه رئال مادرید و به تازگی میلان وضعیت زانیولو را زیر نظر دارند، یوونتوس جلوتر از این دو تیم در کورس جذب زانیولو پیشتاز است. آنها همین حالا پیشنهادی به ارزش 60 میلیون یورو برای ارائه به رم آماده کرده اند که مبلغی بالاتر از سایرین است. البته نمی توان احتمال تمدید قرارداد زانیولو با رم تا تابستان 2024 را رد کرد اما حتی در صورت تمدید قرارداد نیز ممکن است او رم را ترک کند. تمدید قرارداد می تواند راهکاری برای محکم کردن جایگاه رم در برابر پیشنهادات باشد تا غول های اروپا به راحتی نتوانند زانیولو را از چنگ رم دربیاورند.

این درحالی است که منابع نزدیک به باشگاه رم، تاکید دارند تابستان خوبی برای جالوروسی در پیش است و پالوتا قصد دارد پس از دو فصل فروش ستاره های تیم، این بار با حفظ مهره های کلیدی از جمله زانیولو، تیم مجهزی برای فصل آینده مهیا کند. در هر صورت تابستان داغ و پر حاشیه ای در انتظار جالوروسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر