8 کمپ نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان راه اندازی شد


 8 کمپ نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان راه اندازی شد

مسعود جمیلی، گفت: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی 8 کمپ نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب کرمان راه اندازی شد

« مسعود جمیلی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فرارسیدن سال نو و راه اندازی کمپ های نوروزی در جنوب کرمان، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به منظور راهنمایی مسافران نوروزی اقدام به راه اندازی کمپ های نوروزی در هفت شهرستان جنوب کرمان کرد.

مسعود جمیلی، با بیان این مطلب که ۸ کمپ نوروزی راه اندازی شد، اضافه کرد: کمپ نوروزی در بخش ساردوئیه جیرفت به میهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند تا زمینه مناسبی برای سفر و راهنمایی مسافران به خطه جنوب استان کرمان فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، به برخی از خدمات این کمپ ها اشاره کرد و افزود : بروشورهای اطلاع رسانی شامل علائم ایمنی، پیام های هشدار دهنده در زمینه تصادفات و نقشه راهنمای راه های جنوب کرمان به میهمانان نوروزی ارائه می شود.

وی، با بیان این مطلب که در هر کمپ یک نیروی راهدار مستقر است، بیان داشت: یک دستگاه خودروی راهداری و یک نفر راهنما نیز در این کمپ ها حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، بیان کرد: 187 نفر از عوامل راهداری با 145 خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت آماده باش در راهدارخانه ها، محورهای برفگیر مستقر هستند تا تردد خودروها در مسیرها به صورت عادی جریان داشته باشد.

جمیلی، ابراز داشت: مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در ایام نوروز آمادگی کامل دارند و به صورت شبانه روز در این ایام خدمت رسانی می کنند.

وی، اظهار کرد: برای هرچه بهتر انجام شدن سفر ایمن مردم در ایام نوروز از تمامی ظرفیت این اداره کل استفاده می کنیم.

جمیلی، در پایان گفت: توقع ما به عنوان مجموعه راهداری و حمل و نقل رانندگی ایمن و به دور از شتاب و عجله توسط مسافران نوروزی در جاده ها است .

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید