کارگران تامین باشند؛ سال 98 تحول اقتصادی صورت می‌گیرد


کارگران تامین باشند؛ سال 98 تحول اقتصادی صورت می‌گیرد
دبیر خانه کارگر شهرستان آمل معتقد است: در سال ۹۸ باید فضای وحدت و انسجام برای حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی فراهم شود.

هادی رضازاده با بیان اینکه سال ۹۸ سال حماسه اقتصادی است در گفتگو با ایلنا گفت: امسال کارگران از دولت انتظار دارند تا به منظور وحدت و انسجام در امور اقتصادی، برنامه‌ریزی‌های مدون‌تر و عملی‌تری را اجرایی کند.

او با انتقاد از اینکه در سال قبل دولت نتوانست از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حمایت‌های لازم را بکند، گفت: در سال ۹۸ دولت باید در عرصه اقتصاد زمینه حماسه‌آفرینی را فراهم کند.

دبیر خانه کارگر شهرستان آمل گفت: دلیل اصلی ناکام ماندن حمایت از تولید، سرمایه و کار ایرانی وجود قوانین دست و پاگیر در عرصه‌های تولید وصنعت بود.

این فعال کارگری با تاکید بر ضرورت اصلاح این قوانین دست و پاگیر افزود: مردم باید طعم شیرین تحقق نامگذاری سال حماسه اقتصادی را با عملی شدن آن بچشند و کاملا دریابند که از واحد‌های تولیدی، تولید، اشتغال و اقتصاد حمایت شده است.

رضازاده همچنین درباره نقش کارگران در ایجاد حماسه اقتصادی گفت: اگر مسئولان بخواهند تحولی در اقتصاد انجام شود، باید وضعیت کارگران را اصلاح کنند زیرا اقتصاد ما در دست کارگران است.

رضازاده افزود: وظیفه دولت و مسئولان کشور، برطرف کردن مشکلات و موانع سر راه کارآفرینان و کارگران است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هدف‌گذاری 10 میلیارد دلاری تجارت ایران و طالبان/ ایران گزینه‌ای جز افغانستان ندارد؟