حضور 55.9 درصدی کاربران ایرانی در تلگرام فیلتر شده!


حضور 55.9 درصدی کاربران ایرانی در تلگرام فیلتر شده!

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) حدود 55.9 درصد از کاربران ایرانی در تلگرام حضور دارند که نشان می‌دهد حتی فیلترینگ نیز مانع حضور مردم در این پیام رسان خارجی نشده است. در اسفندماه سال 97 مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) میزان حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی... نوشته حضور 55.9 درصدی کاربران...

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) حدود 55.9 درصد از کاربران ایرانی در تلگرام حضور دارند که نشان می‌دهد حتی فیلترینگ نیز مانع حضور مردم در این پیام رسان خارجی نشده است.

در اسفندماه سال 97 مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) میزان حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است که بر اساس آن متوجه می‌شویم با وجود فیلترینگ تلگرام، همچنان حدود 55.9 درصد از مردم از آن استفاده می‌کنند. البته فیلترینگ تلگرام با هدف گسترش پیام رسان های داخلی انجام شد، اما مردم همچنان تلگرام را برای پیام رسانی استفاده می‌کنند. گفتنی است در این نظرسنجی هر پاسخگو می‌توانست چند گزینه را انتخاب کند. پس از تلگرام، شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتس اپ، سروش و فیسبوک در رده‌های بعدی قرار دارند. در ادامه میزان حضور مردم در شبکه های اجتماعی را مشاهده می‌کنید:

درصد حضور کاربران ایرانی در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی

نام شبکه اجتماعی میزان حضور کاربران
تلگرام 55.9 درصد
اینستاگرام 29.5 درصد
واتس اپ 25.1 درصد
سروش 2.4 درصد
فیس بوک 2 درصد
توییتر 0.9 درصد
ایتا 0.6 درصد
آی گپ 0.5 درصد
لاین 0.3 درصد
بله 0.3 درصد
گپ 0.2 درصد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403