اسکان نزدیک به نیم میلیون نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس/ظرفیت اسکان در مدارس شیراز تکمیل شد


اسکان نزدیک به نیم میلیون نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس/ظرفیت اسکان در مدارس شیراز تکمیل شد

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس از پذیرش و اسکان 453 هزار نفرروز مهمان نوروزی تاصبح شنبه سوم فروردین 98 در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس خبر داد.

اسکان نزدیک به نیم میلیون نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس/ظرفیت اسکان در مدارس شیراز تکمیل شد
به گزارش فانوس، محمد ظاهر مزارعی دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه پذیرش میهمانان نوروزی در سال ۹۸ به دو صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و غیر حضوری صورت می‌پذیرد، گفت: نزدیک به ۷۰ درصد ظرفیت پذیرش در نوروز ۹۸ به رزرو اینترنتی اختصاص یافته بود و مابقی به صورت حضوری است.

وی افزود: بر همین اساس میتوانند برای پذیرش اینترنتی به سایت ستاد اسکان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به نشانی http://eskan.medu.ir مراجعه نموده و نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام نمایند که این کار از روز‌های ابتدایی اسفند ماه شروع شده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گرفته است

مزارعی ادامه داد: مهمانان نوروزی در بخش حضوری نیز می‌بایست به صورت حضوری به پایگاه‌های ستاد اسکان سطح استان مراجعه کنند.

دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: در نوروز امسال تعداد ۶۸ پایگاه پذیرش در سراسر استان پیش‌بینی شده که تعداد هزار و ۶۸۰ مدرسه با ۱۳ هزار و ۵۰۰ کلاس در این طرح دیده شده است و قریب به دو هزار و ۹۰۰ نفر از همکاران ما به عنوان عوامل اجرایی کار پذیرایش فرهنگیان را انجام می‌دهند.

وی گفت: شب گذشته تمامی کلاس‌های درس پیش بینی شده در شهر شیراز تکمیل شد ومجوز اسکان در سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس صادر شد.

مزارعی گفت: تاصبح روز شنبه ۳ فروردین ۹۸ بیش از ۱۵۱هزار نفر در قالب ۴۲ هزار خانواده و در مجموع ۴۵۳ هزار و یکصدوبیست نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی