کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا| قرعه‌کشی 4 وزن پایانی مسابقات برگزار شد


کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا| قرعه‌کشی 4 وزن پایانی مسابقات برگزار شد

قرعه‌کشی 4 وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از مغولستان، قرعه کشی 4 وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم که 7 نفر کشتی‌گیر حضور دارند، فرهاد نوری در گروه اول با «آیدین تاجیگالی» از قزاقستان، «پرمان هومادوف» از ترکمنستان و «هایری» از چین کشتی می‌گیرد. نفرات اول و دوم این وزن به دیدار نیمه نهایی راه می‌یابند و به صورت ضربدری با نفرات اول و دوم گروه دو مسابقه می‌دهند. کشتی گیران برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

مبارزات وزن 79 کیلوگرم نیز با حضور 5 کشتی‌گیر و در یک گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. علی سوادکوهی در این وزن با «تسرنداش باساندورج» از مغولستان، «وردیو گولیا» از هند، «موراتبک ماجیتوف» از قزاقستان و «آتای ایزابکوف» از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم نیزبا حضور 5 کشتی‌گیر پیگیری خواهد شد. احمد بذری نماینده کشورمان باید با «گانخویاک گانباتار» از مغولستان، «یسکالی دولتکازی» از قزاقستان، «دولتمیرات اورازگیلیوف» از ترکمنستان و «پراوین» از هند مبارزه کند.

همچنین در وزن 97 کیلوگرم 5 کشتی‌گیر حضور دارند و عباس فروتن به مصاف «ژاسولان یرمنبت» از قزاقستان، «حسین نصیر» از هند، «مونگونشاگی توموربات» از مغولستان و «کونای نورداولتوف» از قرقیزستان می‌رود.

مسابقات اوزان فوق (فردا) یکشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان