شوماخر: دلیل برد بوتاس، آسیب خودروی همیلتون بوده است


فرمول یک ایران – راننده ی سابق فرمول یک، راف شوماخر معتقد است که تنها دلیل پیروزی والتری بوتاس در مسابقه ملبورن، آسیب دیدگی کف خودروی لوئیس همیلتون بوده است. در مسابقه ای که همیلتون با مشکل بالانس و مدیریت لاستیک های خودرویش دست و پنجه نرم می کرد، راننده ی فنلاندی توانست با اختلاف 20 ثانیه پیروز شود. شوماخر با توجه به سریع تر بودن همیلتون در...

فرمول یک ایران – راننده ی سابق فرمول یک، راف شوماخر معتقد است که تنها دلیل پیروزی والتری بوتاس در مسابقه ملبورن، آسیب دیدگی کف خودروی لوئیس همیلتون بوده است.

در مسابقه ای که همیلتون با مشکل بالانس و مدیریت لاستیک های خودرویش دست و پنجه نرم می کرد، راننده ی فنلاندی توانست با اختلاف 20 ثانیه پیروز شود.

شوماخر با توجه به سریع تر بودن همیلتون در تعیین خط، مشکل او در مسابقه را تنها دلیل برتری بوتاس دانست:

من فقط می توانم بگویم که استرالیا یک آخر هفته ی خوب برای او بود، نه کمتر نه بیشتر! من زیاد به تحلیل این موضوع نمی پردازم.

او در تعیین خط نشان داد که کمی در سطح همیلتون است اما در پایان باز هم یک دهم ثانیه با او اختلاف داشت زیرا او اشتباهات آشکاری داشت و خودروی همیلتون نیز بدون هیچ آسیبی بود.

بله، دلیل [پیروزی او] این بوده است. این خوب بود که او توانسته پیروز شود اما ما شاهد یک بوتاس جدید نبودیم که بخواهد ما را سورپرایز کند.

شوماخر: دلیل برد بوتاس، آسیب خودروی همیلتون بوده استشوماخر: دلیل برد بوتاس، آسیب خودروی همیلتون بوده است توتو ولف و راف شوماخر

برنده ی شش مسابقه فرمول یک در ادامه افزود:

بوتاس بدون نگاه به فصل گذشته نیاز به یک حرکت رو به جلو و انگیزه دارد و او در هر صورت یک راننده است و می تواند به اندازه یک پیکان (تیر) سریع باشد اما تحت فشار ثبات نخواهد داشت.

او در استرالیا چنین فشاری را نداشت زیرا پیشتاز مسابقه بود. نقطه قوت لوئیس ثبات سرعتش و توانایی مسابقه دادن در زمان های درست است و من از بوتاس می خواهم که این چنین باشد و من سورپرایز خواهم شد اگر در طول زمستان او بر روی این موضوع تمرکز کرده باشد.

با این حال، شوماخر معتقد است که اگر خودروی همیلتون سالم بود، از هم تیمی اش سبقت می گرفت:

با یک خوروی سالم، همیلتون از او سبقت می گرفت اما چنین چیزی در آخر هفته ی گذشته دیده نشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک