کوریره دلو اسپورت: آ اس رم در پایان فصل به وضعیت قرارداد 7 بازیکن خود رسیدگی می‌‎کند


کوریره دلو اسپورت: آ اس رم در پایان فصل به وضعیت قرارداد 7 بازیکن خود رسیدگی می‌‎کند

به آینده 16 بازیکن جالوروسی در تابستان پیش رو باید رسیدگی شود؛ در این میان 7 بازیکن در اولویت هستند. مدیر...

طرفداری- انتظار می رود تابستان شلوغ و پر رفت و آمدی برای رم در پیش باشد؛ ناکامی احتمالی این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز تاثیر به سزایی در نقل و انتقالات رم خواهد داشت. در این شرایط به نقل از کوریره دلو اسپورت قطعا به وضعیت 7 بازیکن در پایان فصل رسیدگی می شود.

نیکولو زانیولو: فارغ از جایگاه رم در جدول پایان فصل، آ اس رم هیچ برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارد و جیمز پالوتا شخصا خواهان تمدید قرارداد او شده است. انتظار می رود در پایان فصل، قرارداد نیکولو زانیولو با دستمزد سالیانه 2 میلیون یورویی برای 5 فصل دیگر تمدید شود.

لورنتزو پلگرینی: او نیز بازیکنی غیرقابل فروش برای رم است و جالوروسی می خواهد با تمدید قرارداد پلگرینی، جایگاه این بازیکن در تیم را محکم تر از قبل کند. بند فسخی 28 میلیون یورویی در قرارداد فعلی پلگرینی وجود دارد و رم به دنبال حذف این بند فسخ پایین است.

جنگیز اوندر: وینگر ترک نیز در بین بازیکنانی است که رم برنامه ای برای فروش آنها ندارد. از قرارداد اوندر با رم سه سال دیگر باقی مانده است اما پایتخت نشینان به دنبال تمدید آن با دستمزد بهتری هستند. اوندر هنوز به پایان راهش در رم نرسیده است.

کوستاس مانولاس: برخلاف سه بازیکن فوق، مانولاس محتمل ترین گزینه برای فروش است. بند فسخ 38 میلیون یورویی قرارداد او، توجه تیم های متعددی را جلب کرده است و به نظر می رسد در این تابستان، خودِ مدافع یونانی نیز خواهان جدایی باشد. ناکامی احتمالی رم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، مانولاس را نسبت جدایی از رم مصمم تر می کند. در هر صورت یکی از برنامه های رم می تواند تمدید قرارداد مانولاس با حذف بند فسخ باشد اما بعید است مدافع یونانی تمایلی به ادامه همکاری با تیم ایتالیایی داشته باشد، به خصوص اینکه با تغییر ایجنت، اکنون مینو رایولا مسئول رسیدگی به برنامه های اوست.

ادین ژکو: جایگاه ژکو در رم نسبت به قبل متزلزل شده است. او 33 ساله شده، فقط یک سال از قراردادش باقی مانده، با 4.5 میلیون یورو بیشترین دستمزد را می گیرد، از نظر گلزنی در این فصل افت فاحشی داشته و اخیرا از نظر اخلاقی نیز مشکل آفرین شده است. (درگیری با الشعراوی و گرفتن جشن تولدی پر حاشیه در روز بعد از شکست مقابل اسپال) می توان گفت آینده ژکو رابطه مستقیمی با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. نرسیدن رم به لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به معنی خداحافظی او با رم است. پیشنهادی 30 میلیون یورویی می تواند جالوروسی را به فروش ژکو راضی کند.

دنیله ده روسی: آینده ده روسی در رم کاملا مبهم است. او در پایان فصل، قراردادش به پایان می رسد اما همه چیز به وضعیت جسمانی این بازیکن بستگی دارد. در صورت تداوم مصدومیت ها بعید است ده روسی قادر به همراهی رم باشد اما اگر تا پایان فصل به فرم ایده آلش برگردد، قراردادی یک ساله پیش روی او گذاشته می شود.

استفان الشعراوی: فرعون کوچک یکی از بازیکنانی است که می توان گفت تحت هر شرایطی به کارش در رم ادامه می دهد. قرارداد او فقط تا سال 2020 معتبر است و رم از همین حالا به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن است.

علاوه بر 7 بازیکن فوق، آینده شیک، پاستوره، پروتی، انزونزی، کارسدورپ، ژسوس، فازیو، مارکانو و حتی اولسن نیز مبهم است. با توجه به تیم نامتوازن فعلی، مدیر ورزشی آینده جالوروسی کار دشواری برای ساماندهی به تیم دارد. تابستان شلوغی در انتظار رم خواهد بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...