مسافران در صورت امکان از جاده کرج - چالوس سفر نکنند


مسافران در صورت امکان از جاده کرج - چالوس سفر نکنند

کرج - ایرنا - رئیس پلیس راه البرز از مسافران نوروزی که قصد سفر از جاده کرج -چالوس به شهرهای شمالی را دارند خواست، از محورهای جایگزین تردد کنند.

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: همه ساله در ایام نوروز حجم بالایی از سفرها در جاده کرج- چالوس متمرکز می شود که برای پیشگیری و کاهش حوادث می بایست از مسیرهای دیگر تردد کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و باران که گاهی مواقع با حوادثی مانند ریزش کوه و بهمن همراه است ، این مسیر را حادثه ساز کرده و با خطراتی مواجه کرده است.
گودرزی بیان داشت: در این روزها با حجم بالای سفرها در راه های استان البرز مواجه هستیم که انتظار می رود رانندگان با احتیاط بیشتر حرکت کنند.
وی اضافه کرد: در جاده کرج - چالوس با توجه به کوهستانی بودن و جذابیت سفر، تردد بیشتری را شاهد هستیم لیکن امیدواریم سفرهای نوروزی امسال، ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد.
رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از حوادث پیشگیری خواهد کرد.
وی اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز رانندگی به شدت برخورد خواهد کرد.
گودرزی گفت: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی و حرکات مارپیچ از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت با آنها برخورد می کند.
رئیس پلیس راه استان البرز یادآورشد: با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی کردن در کشور باشیم.
وی بیان داشت: امیدواریم سفرهای نوروز امسال سفرهایی ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است.
این مقام نظامی افزود: مسافران همچنین هنگام سفر ازوضعیت ترافیکی راه ها مطلع و از پر بودن باک بنزین خود اطمینان داشته باشند.
گودرزی گفت:مسافران در مکان هایی که تابلوهای ممنوع نصب شده توقف نکنند و موقع رانندگی نیز به هیچ وجه ازشانه خاکی عبورنکرده چرا که باعث افزایش ترافیک می شود.
وی اضافه کرد: برای ایام نوروز بیش از 120 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی ، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روانسازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
گودرزی گفت : علاوه براین ماموران پلیس راه از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند .
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: مسافران درصورت نیاز می توانند باشماره تلفن های 120 و 88255555تماس حاصل کنند.
2098/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجری معروف برنامه آشپزی ترکیه ای بعد از مدت ها بحران، طلاق گرفت!