لوئیس همیلتون: ردبول ها در کنار ما قرار دارند


فرمول یک ایران – پس از کسب سکوی مکس ورشتپن در ملبورن، لوئیس همیلتون معتقد است که تیم ردبول یکی از بزرگ ترین چالش هاییست که تیم مرسدس با آن در فصل 2019 فرمول یک رو به رو است. تیم ردبول از 2013 موفق نشده بود سکویی را در استرالیا کسب کند و در هفته ی گذشته با سومی ورشتپن و به همراه موتور هوندا توانستند این طلسم را باطل کنند. همیلتون که در انتهای...

فرمول یک ایران – پس از کسب سکوی مکس ورشتپن در ملبورن، لوئیس همیلتون معتقد است که تیم ردبول یکی از بزرگ ترین چالش هاییست که تیم مرسدس با آن در فصل 2019 فرمول یک رو به رو است.

تیم ردبول از 2013 موفق نشده بود سکویی را در استرالیا کسب کند و در هفته ی گذشته با سومی ورشتپن و به همراه موتور هوندا توانستند این طلسم را باطل کنند. همیلتون که در انتهای مسابقه ملبورن توسط راننده ی هلندی تحت فشار قرار گرفته بود، درباره ی ردبولی ها گفت:

عالی است که شاهد پیشرفت این تیم باشیم. آن ها برای مدت زیادی با رنو بودند اما ورشتپن توانست با هوندا از فراری سبقت بگیرد و این فوق العاده است.

ردبول ها در کنار ما قرار دارند و فکر می کنم که در طول سال یک رقابت فوق العاده بین سه نفر ما شکل گیرد.

لوئیس همیلتون: ردبول ها در کنار ما قرار دارندلوئیس همیلتون: ردبول ها در کنار ما قرار دارند لوئیس همیلتون، سباستین فتل و مکس ورشتپن – استرالیا 2019

همیلتون همچنین درباره ی بازگشت هوندا به رقابت های بالای جدول افزود:

من به یاد دارم که با رانندگی ایرتون سنا در مک لارن هوندا بزرگ شده ام و واقعا در آن زمان قدرتمند بوده اند و این عالی است که می بینیم دوباره به رقابت برگشته اند.

من امیدوارم که قابلیت اطمینان آنها ادامه دار باشد تا بتوانیم در طول سال رقابت نزدیک بین مان را حفظ کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان