تعیین جنسیت نوزاد، ضربان قلبش را بشمارید


تعیین جنسیت نوزاد، ضربان قلبش را بشمارید

دفعه بعد که خواستید ضربان قلب جنین را گوش دهید، به یاد داشته باشید که می‌گویند اگر ضربان قلب جنین بیش از 140 بار در دقیقه بود، دختر است.

انتظار و تعلیق در دوران بارداری می کُشدتان. میخواهید بدانید فرزندتان دختر است یا پسر؛ اما چه طور؟ بهترین راه برای یافتن پاسخ این سؤال، اسکن یا سونوگرافی است. البته این روش خیلی علمی هم ممکن است اشتباه‌هایی داشته باشد. قبل از آنکه کاملا مشخص شود که فرزندتان دختر است یا پسر، را ههای جالب و بامزه ای وجود دارد که میتوانید از طریق آ نها حدس بزنید بچه تان، دختر است یا پسر، چیزهایی که از متن فرهنگها و تحقیقات دانشمندان مختلف به دست آمده است.

تعیین جنسیت نوزاد، ضربان قلبش را بشمارید

گوش دادن به ضربان قلب
دفعه بعد که خواستید ضربان قلب جنین را گوش دهید، به یاد داشته باشید که میگویند اگر ضربان قلب جنین بیش از 140 بار در دقیقه بود، دختر است، اما اگر کمتر از 140 بار در دقیقه بود، پسر است.

ترش و شیرین، زیاد میخورید یا کم؟
حالا که باردار هستید، دوست دارید هر روز یک بستنی بخورید؟ میگویند اگر اینطور است و شما به خوردن شیرینی در دوران بارداری علاقه دارید، فرزندتان دختر است، اما اگر به خوردن چیزهای شور یا ترش علاقه دارید، پسر است.

زوج و فرد
افسان های وجود دارد درباره قوم « مایا » که میگوید مایاها به سن مادر در زمان انعقاد نطفه و سال انعقاد نطفه نگاه کرده و جنس جنین را تشخیص میدادند. آنها معتقد بودند که اگر سن مادر در زمان انعقاد و سال انعقاد نطفه هر دو زوج یا هر دو فرد باشند، بچه دختر است و اگر یکی از آن دو، زوج و دیگری فرد باشد، بچه پسر است.

رمزگشایی
این یکی را پدرها می توانند امتحان کنند. یک کلید در مقابل همسر باردارتان قرار دهید و از او بخواهید آن را بردارد. اگر همسرتان از قسمت باریک کلید آن را برداشت،بچه دختر است اما اگر از قسمت پهن تر کلید را برداشت، بچه پسر است.

چهره نگاری
اگر چهره شما در دوران بارداری زشت شده،فرزندتان دختر است. می گویند دخترها وقتی در رحم مادر هستند زیبایی مادرشان را می دزدند.

حلقه ازدواج
حتی بعضی اقوام میگویند این روش هم قابل اعتناست: حلقه ازدواجتان را از انگشت درآورید. آن را به نخی ببندید و بعد آن نخ را دور شکم خود ببندید.ا گر حلقه به صورت عمودی ایستاد، فرزندتان پسر است،ا ما اگر حلقه به پهلو روی شکمتان قرار گرفت، فرزندتان دختر است.

تهوع صبحگاهی
در سه ماه اول بارداری، خیلی حالت تهوع دارید؟ میگویند اگر اینطوری هستید، فرزندتان دختر است. اما اگر در سه ماه اول حالت تهوع ندارید یا کمتر حالت تهوع دارید، یک پسر در راه دارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403