حاضر به واگذاری استخر آزادی نیستیم


حاضر به واگذاری استخر آزادی نیستیم

استخر قهرمانی آزادی تنها استخر استاندارد است و حاضر به واگذاری آن نیستیم

حاضر به واگذاری استخر آزادی نیستیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ برخی رسانه‌ها امروز از نصب بنری در ورودی استخر قهرمانی آزادی و تعطیلی این مجموعه خبر دادند، تا صحبت‌ها و خبر‌های واگذاری این استخر قهرمانی به بخش خصوصی بیش از پیش قوت بگیرد، اما این موضوع با واکنش تند مسئولان فدراسیون شنا همراه بود.
این در حالی است که شرکت تجهیز اماکن ورزشی مدعی شده، فدراسیون شنا در نامه‌ای به شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده است که به دلیل بالا بودن هزینه‌های نگهداری، قصد در اختیار داشتن استخر قهرمانی آزادی را ندارد.
اما دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تکذیب این موضوع گفت: ما همیشه گفته‌ایم که استخر قهرمانی آزادی برای فدراسیون شنا است و به هیچ عنوان حاضر نیستیم این استخر را به شخص یا ارگان خاصی واگذار کنیم. از ابتدای تأسیس این استخر برای توسعه ورزش قهرمانی و شنا ساخته شده است.
فرید فتاحیان افزود: امروز این موضوع را از وزارت ورزش پیگیری کردیم، خوشبختانه آقای سلطانی‌فر و داورزنی هم به شدت با واگذاری این استخر آزادی به بخش خصوصی مخالف هستند و به هیچ عنوان این تصمیم را تأئید نمی‌کنند. وزیر ورزش و و معاون قهرمانی معتقدند که استخر قهرمانی باید در اختیار قهرمانان و ملی‌پوشان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!