کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی ب‌ام‌و


کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی ب‌ام‌و

کارما رِوِرو (revero) بازگشته است اما خب دقیقاً نمی‌دانیم که به کدام جهت حرکت می‌کند! پس از اینکه سرمایه‌گذاران چینی در سال 2015 این کمپانی را به دست گرفتند، شرکت جدید بی‌سروصدا پروتوتایپی تازه‌نفس با نامی جدید را روانه‌ی خیابان‌ها کرد؛ اما حالا به نظر می‌رسد رورو تولدی دیگر را تجربه می‌کند که به مدد... The post کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی...

کارما رِوِرو (revero) بازگشته است اما خب دقیقاً نمی‌دانیم که به کدام جهت حرکت می‌کند! پس از اینکه سرمایه‌گذاران چینی در سال 2015 این کمپانی را به دست گرفتند، شرکت جدید بی‌سروصدا پروتوتایپی تازه‌نفس با نامی جدید را روانه‌ی خیابان‌ها کرد؛ اما حالا به نظر می‌رسد رورو تولدی دیگر را تجربه می‌کند که به مدد کمک‌های ب‌ام‌و صورت خواهد گرفت.

کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی ب‌ام‌و
کارما روروی جدید و بهبود یافته که در نمایشگاه شانگهای 2019 معرفی خواهد شد در بطن خود پیشرانه‌ی 3 سیلندر توربوی توئین پاور ب‌ام‌و را جای می‌دهد. این دو شرکت برای اولین بار در سال 2015 همکاری کردند اما همین حالا می‌توانیم ثمره‌ی این همکاری را مشاهده کنیم. پیشرانه‌ی بنزینی یاد شده با سیستم توئین الکتریک جدید کارما و مجموعه باتری لیتیوم-یونی ولتاژ بالای NMC این شرکت کار خواهد کرد و باعث خواهد شد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت رورو یک ثانیه بهبود یابد و رکوردش به 4.5 ثانیه برسد.

کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی ب‌ام‌و
باب کروس مدیر فنی کارما گفته است:

ما سیستم الکتریکی پیشرویی ساخته‌ایم که نیازهای پرفورمنسی و فضاسازی روروی جدید را مرتفع می‌کند. این خودرو به همراه برخی پیشرفت‌های فنی دیگر همچون ظاهر خود سریع خواهد بود.

کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی ب‌ام‌و
همان‌گونه که کروس می‌گوید، این تغییرات تنها به‌روزرسانی فنی ساده‌ای نخواهد بود. کارما رورو 2020 همچنین ظاهر کاملاً جدیدی هم خواهد داشت. تیزر منتشر شده از این خودرو نشان‌دهنده‌ی پروفایل متفاوت رورو است.

کارما رِوِرو 2020 با قلب کمکی ب‌ام‌و
برای مشاهده‌ی کامل این خودرو باید منتظر افتتاح نمایشگاه شانگهای باشیم. کارما قول داده در شانگهای “سه‌گانه‌ای بزرگ” را به نمایش بگذارد. قبلاً می‌دانستیم که علاوه بر کارمای جدید یک کانسپت طراحی شده توسط پینین فارینا هم در شانگهای دیده شود اما انتظار داریم خودروی سومی یک شاسی‌بلند مفهومی باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احراز اصالت قطعات یدکی فقط با یک پیامک