منتظر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 باشید!


رسانه کلیک – وب‌سایت 4Chan مدعی شده که نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 طی چند ماه آینده معرفی و به طور انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد. بازی «رد دد ردمپشن 2» یکی از بهترین و محبوب ترین آثار ویدیویی چند سال اخیر به شمار می رود. با این […] نوشته منتظر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 باشید! اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – وب‌سایت 4Chan مدعی شده که نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 طی چند ماه آینده معرفی و به طور انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد.

بازی «رد دد ردمپشن 2» یکی از بهترین و محبوب ترین آثار ویدیویی چند سال اخیر به شمار می رود. با این حال، استودیوی راک استار گیمز بار دیگر سیاست و استراتژی همیشگی خود یعنی عرضه انحصاری عناوین خود روی کنسول ها را در پیش گرفته و کاربران پلتفرم رایانه شخصی همچنان از تجربه این اثر محروم هستند.

هرچند شواهد قبلی گویای این موضوع است که این استودیوی سرشناس در نهایت آثار خود را برای پلتفرم پی سی نیز منتشر می کند، اما ظاهرا این موضوع برای اثر مذکور صادق نیست و راک استار گیمز تا به امروز هیچ اشاره ای به عرضه نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 نکرده است.

در رابطه با این موضوع، تاکنون شایعه ها و گزارش های مختلفی از سوی منابع گوناگون منتشر شده که هیچ کدام از آن ها مورد تایید سازندگان قرار نگرفته است. حال در تازه ترین این شایعه ها، چندی پیش وب‌سایت 4Chan به طور غیرمنتظره اعلام کرد که نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در روز دوشنبه 2 اردیبهشت امسال (22 آوریل سال جاری میلادی) معرفی و در روز سه شنبه 18 تیر امسال (9 جولای سال جاری میلادی) منتشر خواهد شد.

منتظر نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 باشید!

جالب تر اینکه بر اساس ادعای منبع نام برده، به نظر می رسد نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 برای مدت محدودی در انحصار فروشگاه تازه تاسیس اپیک گیمز خواهد بود. طبق توافق نوشته شده میان دو شرکت اپیک گیمز و تیک تو اینتراکتیو، 100 درصد سود حاصل از فروش بسته های الحاقی بازی رد دد ردمپشن 2 در اختیار شرکت تیک تو اینتراکتیو قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه جدیدترین اثر ویدیویی این شرکت یعنی Borderlands 3 برای مدت محدودی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است، عرضه انحصاری نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 از طریق این شبکه چندان هم دور از انتظار نیست. این خبر هنوز توسط منابع رسمی و استویوی راک استار گیمز تایید و یا تکذیب نشده است.

Source: Comicbook

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاوشگر چینی Chang'e-6 یک ماه پس از پرتاب بر روی ماه فرود آمد