جولین پالمر اشتباه سباستین فتل را آماتوری خواند


فرمول یک ایران – جولین پالمر، راننده‌ی سابق رنو می‌گوید که هیچ بهانه‌ای...
فرمول یک ایران – جولین پالمر، راننده‌ی سابق رنو می‌گوید که هیچ بهانه‌ای برای اسپین شدن سباستین فتل، که منجر به تمام کردن مسابقه در جایگاه پنجم شد، قابل قبول نخواهد بود. پالمر در ستون اختصاصی خود در بی‌بی‌سی ورزشی چنین نوشت: اسپین شدن فتل در مسابقه‌ی بحرین [اشتباهی] آماتور گونه بود. این اسپین نسبت به سه اسپین قبلی که در انتهای سال قبل داشت، به...

فرمول یک ایرانجولین پالمر، راننده‌ی سابق رنو می‌گوید که هیچ بهانه‌ای برای اسپین شدن سباستین فتل، که منجر به تمام کردن مسابقه در جایگاه پنجم شد، قابل قبول نخواهد بود.

پالمر در ستون اختصاصی خود در بی‌بی‌سی ورزشی چنین نوشت:

اسپین شدن فتل در مسابقه‌ی بحرین [اشتباهی] آماتور گونه بود. این اسپین نسبت به سه اسپین قبلی که در انتهای سال قبل داشت، به دلیل اینکه در خروجی پیچ به جای ورودی و یا ایپکس اتفاق افتاد متفاوت بود.

اما به نظر دلیل این اتفاق شبیه به قبل است؛ اضطراب و ترس ناگهانی در گرمای رقابت.

در کنار همه این مسائل، در بحرین، بادهای کویری شن و ماسه را به سطح پیست می‌آورند. پس نه تنها داونفورس متغیر است بلکه چسبندگی پیست نیز ممکن است کاهش یابد. اما این بهانه برای چنین اشتباه ساده‌ای کافی نیست.

جولین پالمر اشتباه سباستین فتل را آماتوری خواندجولین پالمر اشتباه سباستین فتل را آماتوری خواند اسپین شدن سباستین فتل در گرندپری ایتالیا 2018

او در ادامه افزود:

اگر یکی از رانندگان تازه وارد و در تیم‌های میانه جدولی مثل فتل اسپین می‌کرد در پایان مسابقه به سوژه‌ی خنده‌ مبدل می‌شد. این اشتباه برای یک قهرمان جهان غیر قابل تصور است.

اشتباهات رخ می‌دهند، اما این چهارمین اسپین فتل در ده مسابقه‌ی اخیر است، که از مسابقه‌ی مونزا شروع شد. به وضوح این روند برای یک مدعی قهرمانی غیر قابل قبول می‌باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته