دانشگاه خلیج فارس مامن حامیان فتنه 88 شد/ بازیچه شدن نشریه دانشحویی +عکس


دانشگاه خلیج فارس مامن حامیان فتنه 88 شد/ بازیچه شدن نشریه دانشحویی +عکس

در سایه سکوت مسئولین دانشگاه خلیج فارس بوشهر، نشریه تشکل انجمن اسلامی دانشگاه به تطهیر سران فتنه 88 با رویکرد انحراف افکار عمومی پرداخت.

به گزارش بوشهر ۲۴؛ به نقل از سپاس ؛ دانشگاه خلیج فارس بوشهر در سایه سکوت مسئولین آن به محل تاخت و تاز حامیان سران فتنه به منظور منحرف ساختن افکار عمومی و تطهیر چهره آنان تبدیل شده است. این رویه در ابتدای سال تحصیلی جاری، شدتی مضاعف به خود گرفته که همراه با دعوت از چهره های محکوم امنیتی با سوابقی روشن در ایام فتنه سال 88 بوده است.

در حاشیه برگزاری برنامه ها به مناسبت ایام تصویر سران فتنه در تابلو اعلانات دانشگاه توسط تشکل انجمن اسلامی دانشگاه خلیج فارس بوشهر نصب شده است. اتفاقی که در دانشگاه های استان تازگی ندارد و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 1392 افراد و جریانات منتسب به این طیف فکری به دنبال تطهیر چهره فتنه گران بودند.

دانشگاه خلیج فارس مامن حامیان فتنه 88 شد/ بازیچه شدن نشریه دانشحویی +عکس

در حالی که اقدام سران فتنه 88 علیه نظام اسلامی و مقابله با خواست مردم و قانون و تحمیل خسارات جبران ناپذیر آن بر کشور برای کسی پوشیده نیست انجمن اسلامی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در سال تحصیلی 97-98 اقدام به نصب تصویر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در محیط دانشگاه کرد، طی سال های گذشته برخی افراد با طرح موضوع آشتی ملی یا غبار زدایی از چهره آنان در پی ریزی کودتای سیاسی دیگری، سعی در به فراموشی سپردن خیانت آنان داشته اند.

اتفاقات اخیر در دانشگاه ها در حالی رخ می دهد که حتی حصر سران فتنه در اسفند سال 89 پس از قائله 25 بهمن براساس مصوبه 544 شورای عالی امنیت ملی اقدامی قانونی بوده است که البته حصر آنان در راستای رافت نظام و کمترین جزایی است که میتوانست رقم بخورد.

در سایه انفعال و حمایت برخی مسئولین، تعدادی از جریانات سیاسی در محیط علمی دانشگاه ها دست به اقدام رو به جلو و طلبکاری از نظام زده اند.

دانشگاه خلیج فارس مامن حامیان فتنه 88 شد/ بازیچه شدن نشریه دانشحویی +عکس

سوال اساسی از ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر این است که با وجود اظهر من الشمس بودن خیانت سران فتنه و اقدام قانونی در حصر آنان، آیا محیط مقدس و علمی دانشگاه را به محل جولان محکومان امنیتی و تطهیر سران خیانت کار فتنه 88 تبدیل کردن در راستای حرکت شتابنده تولید علم است؟

افرادی که خواب شوم برای محیط دانشگاه دیده اند به جای جوابگو بودن حمایتشان از دولت تدبیر و امیدی که در حل مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال، مسکن و... ناتوان بوده و شرایط نامطلوبی برای مردم رقم زده است، در تلاش برای تغییر اولویت های مردم و مشغول کردن افکار به مسائل حاشیه ای و کذب هستند.

در این راستا پخش ابلحانه کلیپ نماز جماعتی به امامت میرحسین موسوی در فضای مجازی و تلاش هایی از این دست که به مناسبت های مختلف در موضوعات متنوع توسط رسانه های زنجیره ای این طیف صورت می گیرد، اهدافی جز منحرف ساختن افکار عمومی از ناتوانی دولت مطبوعشان در ناتوانی مدیریت اجرایی کشور ندارد.

حال با صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اهمیت و توجه بیش از پیش رهبر انقلاب به موضوع علم و انتظار ایشان از تلاش جهادی مسئولان امر در این حوزه، انتظار می رود فضای علمی دانشگاه های استان بوشهر از پرداختن به مسائل حاشیه ای و سیاست زدگی جریانات فتنه به دور باشد و رسالت خود را به درستی انجام دهد.

دانشجو نیوز/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست کامل قد بلندترین بازیگران زن ایرانی | زنان بازیگر خوش قد و قامت را بشناسید!