خسارت 90 میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌های شهری قزوین


خسارت 90 میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌های شهری قزوین

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اعلام کرد: بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان قزوین بیش از 90 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهری وارد کرد.


به گزارش ایسنا ، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری در مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سیل اخیر در شهرهای استان بالغ‌بر 90 میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، تأسیسات، ابنیه، معابر و سازه‌های حفاظتی از رودخانه‌ها خسارت وارد کرده است.

وی افزود: شهرداران باید در راستای پیشگیری و مدیریت حوادث آتی جهت اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بیان کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها، درآمدهای پایدار است و عدم توجه به این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات شهری شده است.

وی اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم، اجرای پروژه‌ها بر اساس نیازهای شهروندان، برنامه محوری در چهارچوب بودجه، پرهیز از اجرای پروژه‌های غیرضرور و اجرای پروژه‌های ماندگار از اولویت‌های مدیریت شهری باید باشد.

صالحی یادآور شد: شهر رازمیان ظرفیت و پتانسیل گردشگری بسیار بالای دارد و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!