همایش دوچرخه سواری در جیرفت برگزار می شود


همایش دوچرخه سواری در جیرفت برگزار می شود

علی سعیدی، گفت: به مناسبت هفته سلامت، همایش دوچرخه سواری در جیرفت با محوریت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

«علی سعیدی» رئیس هیئت دوچرخه سواری جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به هفته سلامت و پیش گام شدن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، برای برگزاری همایش دوچرخه سواری در جیرفت، گفت: این همایش در روز جمعه (۶ اردیبهشت) ساعت 6 صبح با محوریت این دانشگاه و با حضور علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری برگزار می شود .

علی سعیدی، با بیان این مطلب که این همایش با شعار «نشاط و سلامتی» برگزار می شود، افزود: ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد رغبت بیشتر شهروندان به ورزش همگانی از اهداف این همایش است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری جیرفت، ابراز داشت: همایش دوچرخه سواری همگانی علاوه بر نشاط و شادابی در بین جوانان و شهروندان در حفظ سلامت روح و جسم افراد نقش بسیار مهمی دارد.

وی، اظهار کرد: دوچرخه سواران مسیر 15 کیلومتری از حاشیه محل احداث سایت اهداف پروازی در جاده دلفارد را تا ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رکاب می زنند و به همت دانشگاه علوم پزشکی به نفرات برتر هدایایی اهدا می شود.

سعیدی، افزود: برنامه ریزی برای حضور سینن مختلف در این همایش صورت گرفته است و دوچرخه سواران بیش از 10 کیلومتر که در مسیر جاده است را رکاب می زنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری جیرفت، بیان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته افراد بالای 15 سال می توانند در این همایش شرکت کنند و ثبت نام برای حضور در این مسابقه، نیم ساعت قبل از شروع همایش در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

وی، ابراز داشت: هماهنگی های لازم برای برگزاری این همایش با دستگاه های همکار همایش نظیر اداره ورزش و جونان جیرفت، مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی انجام شده است تا این همایش به نحو مطلوب انجام شود.

سعیدی، اظهار کرد: هیئت دوچرخه سواری در راستای برنامه‌های متنوع خود به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در جیرفت برنامه های مختلفی را تدارک دیده است که در طول مدت سال در کل شهرستان و بخش های ساردوئیه ،اسماعیلی، مرکزی و جبالبارز اجرایی می شوند.

رییس هیئت دوچرخه سواری جیرفت، با تأکید بر این‌که دوچرخه سوران علاقه مند به شرکت در این همایش، داشتن بیمه ورزشی معتبر و وسائل ایمنی دوچرخه سواری به ویژه کلاه ایمنی ضروری است، بیان داشت: چرا که کلاه ایمنی ضروری ترین وسیله دوچرخه سواری محسوب می شود زیرا زمین خوردن در دوچرخه سواری اجتناب ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است که می تواند خسارت‌ها و صدمات جبران ناپذیری را برای ورزشکاران در پی داشته باشد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید