رئیس هواشناسی دامغان: سرعت تندباد به 88 کیلومتر برساعت رسید


رئیس هواشناسی دامغان: سرعت تندباد به 88 کیلومتر برساعت رسید

سمنان- ایرنا- رئیس اداره هواشناسی دامغان گفت : بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته، 88 کیلومتر بر ساعت بود.

حسن رعیت حسن آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین سرعت باد ثبت شده در 24 ساعت گذشته 88 کیلومتر بر ساعت و جهت این باد به سمت شمال غربی بود.
رئیس اداره هواشناسی دامغان اظهارداشت: بیشترین سرعت وزش تندباد مربوط به ساعت 22 چهارشنبه است که با توجه به حضور شرایط جوی ناپایدار، در روز پنجشنبه نیز این تندباد ادامه دارد و تا روز جمعه در این شهرستان کاهش قابل توجه دمای هوا و در ارتفاعات بارش برف و کولاک دور از انتظار نخواهد بود.
رعیت حسن آبادی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته میزان بارش برف در شهر دیباج 0.7 میلی متر گزارش شد، ادامه داد: در حال حاضر دمای هوای دامغان پنج درجه سانتیگراد است و بیشینه دما 14 و کمینه 2 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.
رعیت حسن آبادی تصریح کرد: سامانه جوی ناپایدار که از روز دوشنبه وارد استان سمنان شده است، پنجشنبه و جمعه به مرور خارج خواهد شد و شرایط پایدار آب و هوایی حاکم می شود.
رئیس اداره هواشناسی دامغان گفت: پیش بینی هواشناسی برای 24 ساعت آینده در این شهرستان، آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات بارش باران است.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.
اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران ‌سنجی در نقاط مختلف است.
9856


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پشتیبانی کامل خانواده آیفون 12 از فناوری 5G