قرارگاه های فرهنگی با محوریت کانون  های مساجد جنوب کرمان راه اندازی شد


قرارگاه های فرهنگی با محوریت کانون  های مساجد جنوب کرمان راه اندازی شد

مجید خوبی زاده، گفت: در راستای رشد و تحول در کانون های مساجد جنوب کرمان، این دبیرخانه اقدام به راه اندازی طرح شبکه سازی کانون‌های  مساجد جنوب کرمان با عنوان قرار گاه های فرهنگی کرده است.

«مجید خوبی زاده» سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از مهمترین اصول در کار فرهنگی، توجه به آینده و لزوم کادرسازی جهت جریان سازی فرهنگی و استمرار حرکت‌های اصیل فرهنگی است.
مجید خوبی زاده، اضافه کرد: آشنایی با اصول تربیتی و اهمیت دادن به آموزش افراد، اعضاء و تقسیم کار و بودجه ها در میان امور تبلیغی و آموزشی و در اولویت قرار دادن پرورش نیروی وفادار، ماندگار و کارآمد، از مهمترین رمزهای موفقیت و استمرار حرکت‌های فرهنگی به شمار می رود.
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، ابراز داشت: تکثیر کمّی نیروها و مهمتر از آن ارتقای کیفی دانش، مهارت و اطلاعات این نیروهای کار آزموده، به نوعی بیمه عمر یک جریان فرهنگی است.
وی، بیان داشت: در راستای رشد و تحول در کانون های مساجد جنوب کرمان، این دبیرخانه اقدام به راه اندازی طرح شبکه سازی کانون‌های جنوب کرمان با عنوان قرار گاه های فرهنگی کرده است.
خوبی زاده، با اشاره به اهداف اجرای این طرح، عنوان کرد: شناسایی نیروهای کارآمد و مستعد اعم از مدیر مسئول و رابطان خواهر، آموزش و تربیت نیروها، اهمیت دادن به خلاقیت، نوآوری و خودباوری مدیران توانمند کانون ها و واگذاری امور به نیروها به منظور شکوفایی استعدادهای آنان برخی از اهداف اجرای این طرح هستند.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، در ادامه به سایر اهداف این طرح اشاره کرد و ابراز داشت: از سایر اهداف این طرح، آموزش مهارت ها و تخصص های لازم به نیروها، سهولت ارتباط گیری کارشناسان دبیرخانه با کانون‌ها، اجرای امور، تسهیل اطلاع رسانی برنامه ها، دریافت گزارش های کانون‌ها، ایجاد توازن و عدم تبعیض در گسیل امکانات و بودجه ها به کانون‌ها هستند.
وی، به شیوه اجرای طرح قرارگاه فرهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: در راستای ایجاد یک شبکه توانمند از کانون‌های مساجد جنوب کرمان، کلیه کانون‌ها براساس موقعیت جغرافیایی به 40 گروه فرهنگی تقسیم شده و هر گروه با عنوان یک فراز فرهنگی به فعالیت ویژه می‌پردازند.
خوبی زاده، اظهار کرد: این قرارگاه های فرهنگی مزین به نام شهدای طلبه شاخص در ایران شدند.
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، بیان داشت: تعداد کانون‌های هر قرارگاه به طور معمول بین 10 الی 15 کانون است که یکی از مدیران توانمند به مدت یک سال به عنوان مسئول قرارگاه با شرح وظایف ابلاغی از سوی دبیرخانه کانون مساجد، به انجام فعالیت می‌پردازد.
شایان ذکر است؛ طی 2 روز نشست مدیران کانون مساجد منوجان با موضوع شبکه سازی و تشکیل قرارگاه های فرهنگی با حضور کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت