21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند


یکی از سخت‌ترین کارها در بخش پرواز متعلق به مهمانداران هست. این افراد باید ساعت‌های طولانی در پرواز باشند و در عین حال کنترل بخش وسیعی از کابین هواپیما را به دست بگیرند و با انواع گسترده‌ای از مردم سر و کله بزنند. در این مطلب نگاهی به 21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف آن‌ها از سوی مسافران هستند را بررسی می‌کنیم بنابراین برای آشنایی...

21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

یکی از سخت‌ترین کارها در بخش پرواز متعلق به مهمانداران هست. این افراد باید ساعت‌های طولانی در پرواز باشند و در عین حال کنترل بخش وسیعی از کابین هواپیما را به دست بگیرند و با انواع گسترده‌ای از مردم سر و کله بزنند. در این مطلب نگاهی به ۲۱ نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف آن‌ها از سوی مسافران هستند را بررسی می‌کنیم بنابراین برای آشنایی بیشتر همراه چرخان باشید.

۱) استفاده کافی از فضای بالای سر

همیشه می‌توانید جلوی پای خود که فضای قابل توجهی وجود دارد ساک یا کوله دستی خود را قرار دهید و هر موقع که به وسیله‌ای احتیاج داشتید تنها با خم شدن و باز کردن کیفتان آن را بردارید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۲) سلام دادن در هنگام ورود به کابین هواپیما

ادب حکم می‌کند در هنگام ورود سلام و در هنگام خروج از کابین هواپیما درود و خداحافظی با مهمانداران انجام دهید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۳) تحویل دادن زباله‌های خود به مهمانداران

در طی پرواز چندین بار مهمانداران اقدام به جمع‌آوری زباله‌های مسافران می‌کنند پس در هنگام جمع‌آوری زباله‌هایتان را به آنان تحویل دهید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۴) قرار ندادن پا بر روی صندلی یا دیواره کابین

مسافران در پرواز نباید پای خود را بر روی دیواره‌ها یا صندلی روبرویی قرار دهند.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۵) نپرسید چه نوشیدنی دارید؟

از مهماندارانی که در حال سرو کردن نوشیدنی برایتان هستند نپرسید چه چیزی دارند؟ بهتر است از قبل نگاهی به منوی داده شده به شما بیندازید و بعد از آن نوشیدنی خود را سفارش دهید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۶) گوش دادن به نکات ایمنی

اگر برای بار هزارمین هم سوار هواپیما می‌شوید به اصول و نکات ایمنی پرواز گوش دهید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۷) سفارش دقیق قهوه به مهماندار

برای سفارش دادن قهوه بهتر است دقیق اعلام کنید که با شیر یا بدون آن، با قند یا بدون قند آن را میل می‌کنید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۸) به عهده گرفتن مسئولیت بار بالای سرتان

اگر کوله یا ساک دستی سنگین خود را به داخل کابین می‌آورید بهتر است خودتان آن را در بالای سرتان قرار دهید و از مهمانداران درخواست کمک برای قرار دادن وسایل سنگینتان نکنید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۹) نرفتن به سرویس بهداشتی در هنگام فرود

بسیاری از مسافران در آخر پرواز یادشان می‌افتد که از سرویس بهداشتی استفاده کنند که این کار از لحاظ ایمنی بسیار نامناسب و خطرناک است.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۰) درآوردن هندزفری در هنگام صحبت با مهماندار

هنگامی که مهمانداران یا مهمانداری در حال گفتگو با شما هستند بهتر است ۱۰۰ درصد حواستان را جمع کنید و گوش شنوا داشته باشید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۱) زنگ زدن در مواقع اضطراری

زنگ بالای سر شما تنها برای مواقع اضطراری و اورژانسی تعبیه شده است.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۲) جمع کردن دست و پاها

برای صدا کردن و جلب توجه مهمانداران احتیاجی به استفاده از دست یا پایتان نیست و تنها با صدا کردن می‌توانید توجه آن‌ها را به خود جلب کنید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۳) بلند نشدن از صندلی هنگام روشن شدن چراغ‌های خطر

اصولا در ابتدا و انتهای پرواز چراغ‌های ایمنی روشن هستند بنابراین به آن‌ها توجه کرده و تا زمان روشن بودن از جایتان بلند نشوید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۴) خوردن غذای متفاوت در پرواز

اغلب اوقات ردیف‌های آخر یا بعضی از صندلی‌ها غذای اصلی سرو شده در هواپیما را به دلیل تمام شدن نمی‌توانند سفارش دهند، بنابراین دنیا که به آخر نمی‌رسد می‎توانید غذای دیگری را برای میل کردن سفارش دهید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۵) رفتار افراد فرست کلاس را نداشته باشید

افرادی که در ردیف‌های فرست کلاس قرار می‌گیرند؛ اغلب اوقات مهمانداران را با رفتارشان بیشتر اذیت می‌کنند.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۶) پاهای خود را در کفش قرار دهید

لطفاً، لطفاً و لطفاً پای خود را از کفش یا صندل خود بیرون نیاورید و با پای پیاده در کابین راه نروید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۷) همیشه خودکار داشته باشید

در داخل ساک دستی خود خودکار داشته باشید تا درخواست خودکار از مهمانداران را نداشته باشید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۸) مهمانداران مسئول تایم پرواز نیستند

بهتر است بدانید که مسئول تغییر ساعت پرواز به دست مهمانداران نیست.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۱۹)انجام ندادن حرکات ورزشی در راهرو

راهرو در کابین هواپیما مکانی برای انجام دادن حرکات یوگا و ایروبیک نیست.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۲۰) اطلاعات پرواز توسط مهمانداران

مهمانداران تنها می‌توانند اطلاعات مربوط به تاخیر یا هواپیما خود را به شما بدهند و دستی در اجرای ساعت پرواز ندارند.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

۲۱) نپرسیدن سوال درباره خلبان از مهمانداران

احتمال خیلی کمی دارد که مهمانداران درباره خلبان هواپیما بدانند پس سوالی درباره خلبان از آنان نپرسید.21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

به نظر شما برای رعایت آداب هر چه بیشتر در طی مسافرت هوایی باید چه کار کرد؟

۲۱ نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

21 نکته که مهمانداران هواپیما خواستار توقف‌شان از سوی مسافران هستند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور