مدیرحوزه‌های علمیه کشور: روحانیت از خطرها استقبال می کند


مدیرحوزه‌های علمیه کشور: روحانیت از خطرها استقبال می کند

همدان- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه کشور با صدور پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی بیان کرد: روحانیت همواره از خطر‌ها استقبال و بدان افتخار می‌کند.

به گزارش ایرنا در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که روز دوشنبه در آیین تشییع پیکر حجت الاسلام مصطفی قاسمی قرائت شد آمده است: خبر شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی در همدان مایه تاثر و اندوه شد.
مدیر حوزه های علمیه کشور در این پیام آورده است: روحانیت و حوزه همواره در خدمت مردم و تعالی معرفت و معیشت آنان و آرمان‌های والای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
آیت الله اعرافی در ادامه این پیام می افزاید: روحانیت در حوادث گوناگون و از جمله حادثه ناگوار سیل اخیر در کنار ملت ایران انجام وظیفه کرد و از خطر‌ها استقبال و بدان افتخار می ‌کند.
این پیام ضمن تقدیر از مردم و دستگاه‌های مسئول، از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی و مسئول انتظار موکد می‌رود به شناسایی ریشه‌ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.
وی در این پیام ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوز‌های علمیه و مردم همدان به ویژه حوزه گرانقدر همدان و خانواده ارجمند آن فقید سعید، علو درجات آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان از خداوند منان خواستار شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.
وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله «دامغانی» بود.
پس از قتل این روحانی ابتدا چهار تن از همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند سپس ساعت 4 و 25 دقیقه روز گذشته پس از 20 دقیقه درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.
روز گذشته هیاتی از سوی حضرات آیات عظام حسین نوری همدانی و لطف الله صافی گلپایگانی در منزل این روحانی همدانی حضور یافتند.
7526/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی