فحاشی در اینستاگرام با ساخت حساب کاربری جعلی به نام یک زن


فحاشی در اینستاگرام با ساخت حساب کاربری جعلی به نام یک زن

سرهنگ کاظمی گفت: فردی به دلیل اختلافات قدیمی با ساختن صفحه اینستاگرام جعلی با هویت یک زن، اقدام به فحاشی می‌کرد.

فحاشی در اینستاگرام با ساخت حساب کاربری جعلی به نام یک زنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: مرد ۲۳ ساله‌ای با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که یک زن ناشناس با آیدی و شماره تلفن شخصی‌اش اقدام به فحاشی و توهین در صفحه اینستاگرامی‌اش می‌کند.

وی افزود: ماموران در گام نخست صفحه اینستاگرام مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد یک زن جوان اقدام به توهین و فحاشی زیر پست‌های پسر جوان می‌کند و انگیزه این زن غریبه نامشخص است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که زن جوان با نام شیرین اقدام به توهین و فحاشی به پسر جوان می‌کند، اما در تجسس‌های فنی پلیسی مشخص شد که مرد جوانی به نام ناصر ۳۲ ساله با ساختن یک صفحه جعلی در اینستاگرام اقدام به فحاشی و توهین به پسر جوان می‌کند.

بیشتر بخوانید: توضیحات پلیس فتا در مورد ایمیل‌های ۲۰ هزار دلاری

وی افزود: پس از شناسایی ناصر، با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای متهم دستگیر و در تحقیقات ابتدایی خود را بی‌گناه می‌دانست، اما وقتی در برابر مدارک واطلاعات پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص اعترافات متهم گفت: ناصر پس از دستگیری اعلام کرد که بخاطر مشکلات قدیمی و خانوادگی دست به این کار زده و با توجه به ساختن صفحه اینستاگرامی با مشخصات یک زن فکر نمی‌کرده نقشه اش لو برود و پلیس او را دستگیر کند.

سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: فضای مجازی همانند فضای واقعی بوده و در صورت توهین فحاشی به افراد در این فضا موجبات پیگرد قانونی برای متهم دارد.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!