اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در آستانه آغاز لوی جرگه در کابل


اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در آستانه آغاز لوی جرگه در کابل

با نزدیک شدن به برگزاری لویه‌جرگه مشورتی صلح، هزاران نیروی امنیتی و خودروهای نظامی در بخش‌هایی از شهر کابل مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به برگزاری لویه‌جرگه مشورتی صلح، هزاران نیروی امنیتی و خودروهای نظامی در بخش‌هایی از شهر کابل مستقر شدند.

در حالی‌که قرار است فردا (دوشنبه، 9 ثور) لویه‌جرگه مشورتی صلح در افغانستان برگزار شود، تدابیر شدید امنیتی در نقاط مختلف شهر کابل روی در حال انجام است.

مقامات وزارت کشور افغانستان اعلام کردند: با نزدیک شدن به برگزاری لویه‌جرگه مشورتی صلح، برای تامین امنیت مشارکت کنندگان تدابیر شدید امنیتی اتخاد شده است.

اما برخی از شهروندان کابل، می گویند که تعطیلی یک هفته‌ای در شهر کابل و تدابیر شدید امنیتی برای آنان مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است.

«محمدعبید» یکی از شهروندان کابل که در کارته چهار این شهر، مغازه دار است به خبرنگار آوا می‌گوید که از چند روز به این طرف، تدابیر امنیتی در قسمت‌هایی از شهر تشدید شده است که این اقدام حکومت باعث خواهد شد که تروریست‌ها نتوانند لویه‌جرگه مشورتی صلح را با خطر مواجه سازد.

وی می‌گوید که این اقدام حکومت علاوه بر اینکه مزیت‌هایی دارد، مشکلاتی نیز برای شهروندان ایجاد کرده است، از جمله تعطیلی یک هفته‌ای ادارات دولتی در کابل باعث خواهد شد تا بسیاری از مردم، در سرگردانی قرار بگیرند.

این شهروند کابل می‌گوید که از یک سو نگران حملات تروریستی است، او گفت که همزمان با برگزاری محافل مهمی مانند لویه‌جرگه، مردم این بیم را دارند که مبادا حملات انتحاری باعث مرگ آنها شوند.

تعداد زیادی از اهالی کابل که در نزدیکی مکان برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح زندگی می کنند از مسدود شده جاده‌ها برای تردد اظهار نگرانی می کنند.

قرار است از فردا لوی جرگه صلح با مشارکت بخشهای مختلف مردم در کابل پایتخت افغانستان آغاز شود.

/انتهای پیام/

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در آستانه آغاز لوی جرگه در کابل
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟