همجنس بازان هالیوود: 87 زوج هم جنس باز مشهور و سلبریتی که نمی دانستید


... نوشته همجنس بازان هالیوود: 87 زوج هم جنس باز مشهور و سلبریتی که نمی دانستید اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

آه … عشق در هالیوود! به نظر می‌رسد عشق موضوعی است که حسابی دچار افراط شده، و در عین حال، مردم نمی‌توانند دست از صحبت در مورد آن بردارند. برای بسیاری از آدم‌ها ارتباط دادن سلبریتی‌ها و رابطه‌ی بلندمدت دور از ذهن به نظر می‌رسد. در حقیقت، این موضوع کاملا قابل درک است، زیرا تا جایی که به آدم‌های ثروتمند و مشهور مربوط می‌شود، به نظر می‌رسد که عشق دوره‌ی بسیار کوتاهی دارد. با این حال، تعدادی از ستارگان وجود دارند که با بقیه‌ی افراد مشهور فرق دارند و از روابط احساسی و عاطفی آن‌ها می‌توان درس گرفت. راستی بسیاری از این سلبریتی‌ها همسرانی دارند که حاضرند تمام طول روز را با عشق به آن‌ها خیره شوند! با جود ستاره‌هایی مانند الن دی‌جنرس، ریکی مارتین، جیلیان مایکلز، نیل پاتریک هریس و بسیاری دیگر، درک خواهید کرد که عشق واقعی هنوز هم در این دنیا وجود دارد و زنده است.

گاه به نظر می‌رسد که روابط طولانی، که حفظ آن ساده به نظر می‌رسد، داستانی از گذشته است. زوج‌های قدیمی چه‌طور می‌توانستند از پس مشکلات بربیایند و رابطه‌شان را به نحو مطلوبی حفظ کنند؟ امروزه، به نظر می‌رسد که طلاق مانند چراغ قرمزهای پشت سر همی است که مجبورید پشت آن‌ها بایستید آن هم وقتی دیرتان شده و عجله دارید به یک جلسه‌ی بسیار مهم برسید. با این حال، اگر واقعا در مورد آن فکر ‌کنید، کسانی که ازدواج موفقی داشتند، خودشان چنین چیزی خواسته‌اند. آن‌ها برای رسیدن به این نقطه تلاش کرده‌اند. حتی زمانی که به نظر می‌رسد روابط خوبی را در اطرافمان شاهد هستیم، باور کنید که پشت آن درهای بسته سازش و تلاش زیادی در جریان است.

به ویژه از آن‌جایی که این زوج‌ها زندگی خود را در مرکز توجه دیگران سپری می‌کنند، می‌توانیم مطمئن باشیم که آن‌ها بیش از آن‌چه تصورش را داریم برای حفظ روابط‌شان تلاش و تقلا می‌کنند. هر کسی که بگوید داشتن یک رابطه‌ی طولانی کار ساده‌ای است، به شدت اشتباه می‌کند. برخی از این زوج‌ها را می‌توانید فورا تشخیص بدهید، اما برخی دیگر ممکن است تعجب‌تان را برانگیزند. با این حال، یک چیز کاملا مسلم است – آن‌ها به حدی عاشق بوده‌اند (یا هستند) که حسادت را در وجود ما بیدار می‌کنند، درست مانند اندرسون کوپر و همسر سابق‌اش. ما معتقدیم که این ستاره‌ها می‌توانند یک کتاب پر از نصیحت و توصیه در باب روابط بنویسند!

به هر روی پرداخت پول بابت ویزیت دندان‌پزشکی یا کاشت ایمپلنت را فراموش کنید. در مورد جراحی لیپوساکشن که حتی لحظه‌ای هم فکر نکنید زیرا حتی اگر همه‌ی این موارد در هالیوود خیلی رایج هستند، اما ما در این نوشتار در مورد حقایق عشقی صحبت خواهیم کرد که هیچ دخلی به این موارد ندارد! خوب، حالا حقایق همکه نباشند، اما به هر حال در مورد عشق و عاشقی میان سلبریتی‌ها صحبت خواهیم کرد. ما معروف‌ترین زوج‌های هم‌جنس‌گرای (LBGT) هالیوود را گردآوری کرده‌ایم؛ به هر حال عشق چیز شگفت‌انگیزی است و چه کسی صحبت کردن در مورد آن را دوست ندارد؟ خوب، بیایید شروع کنیم!

۱. الن دی‌جنرس و پورشا دی راسی

شاید واقعا لزومی نداشته باشد که بگوییم الن دی‌جنرس شناخته‌شده‌ترین مجری تلویزیون است. او همچنین یکی از بزرگ‌ترین طرفداران حقوق افراد LGBT است. او به خاطر تلاش‌هایی که در این رابطه داشته، حتی مدال آزادی را از سوی ریاست جمهوری دریافت کرده‌است. از سال ۲۰۰۴ او و دوست داشتنی پورشا دی راسی با هم بوده‌اند و در سال ۲۰۰۸ ازدواج کرده‌اند. دی روسی یک مدل، بازیگر و نیکوکار است.

۲. نیل پاتریک هریس و دیوید برتکا

اهداف ارتباطی؟ این عبارت قطعا توجهی را که نیاز دارد دریافت نکرده‌است! ستاره‌ی بزرگ نیل پاتریک هریس و دیوید برتکا، همسرش، در بسیاری از زمینه‌ها، هم در تلویزیون و هم در زندگی عادی بی‌اندازه بااستعداد هستند. این دو به مدت پنج سال به طور مخفیانه با هم نامزد بودند، اما در سال ۲۰۱۴ رسما رابطه‌ی خود را اعلام کردند. علاوه بر این، آن‌ها از طریق رحم اجاره‌ای در سال ۲۰۱۰ پدر یک جفت دوقلو شدند.

۳. جودی فاستر و الکساندرا هدیسون

جودی فاستر، بازیگر و فیلمساز، اغلب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هنرپیشه‌های نسل خود معرفی شده‌است. او با وجود محبوبیت و شهرتی که دارد، باز هم موفق شده‌است ارتباط و ازدواج خود را با الکساندرا هدیسون کاملا مخفی و در لفافه حفظ کند. در واقع، هدیسون یک کارگردان، بازیگر و یک هنرمند است. این زوج واقعا در کنار هم عالی به نظر می‌رسد و چیزی جز حسادت از عهده‌ی ما برنمی‌آید!

۴. کارا دلوین و آنی کلارک

مدل، کارا دلوین و موسیقیدان آنی کلارک روابط خود را در ملا عام به وضوح اعلام کردند و در واقع مردم بیش از اندازه آن دو را دوست داشتند. هرچند آن‌ها در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند.‍

۵. جس تایلر فرگوسن و جاستین میکیتا

خانواده‌ی مدرن جسی فرگوسن است. هیچ بحث و جدلی هم وجود ندارد! او و جاستین میکیتا در سال ۲۰۱۳ با هم وارد رابطه شدند و به عنوان جایگزینی برای هدایای معمول عروسی، از مهمانان خواستند هدایای‌شان را به یک موسسه‌ی حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان اهدا کنند.

۶. التون جان و دیوید فرنیش

این زوج قطعا نیاز به معرفی ندارند. التون جان و دیوید فرنیش در سال ۲۰۰۵ وارد رابطه شدند و در سال ۲۰۱۴، زمانی که ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شد، به طور رسمی ازدواج کردند. مرهبا به کسانی که قانونی ازدواج می‌کنند!

۷. ریکی مارتین و جوان یوسف

هنگامی که ریکی مارتین در برنامه‌ی الن دی‌جنرس حاضر شده بود، راز خود را فاش کرد و اعلام داشت که با جوان یوسف نقاش مشهور نامزد شده‌است. در ژانویه‌ی ۲۰۱۸، مارتین اعلام کرد که او و یوسف ازدواج کرده‌اند. این زوج در حال حاضر یک جفت دوقلو را بزرگ می‌کنند و بسیار خوشبخت هستند.

۸. جورج تاکی و براد آلتمن

جرج تاکی علاوه بر این‌که یک بازیگر بزرگ است، یکی از حامیان بزرگ LGBT نیز محسوب می‌شود. او و همسر بازیگر و نویسنده‌اش تقریبا ۲۷ سال قبل از ازدواج قانونی در سال ۲۰۰۸ با هم در رابطه بودند.

۹. لنس بس و مایکل تورچین

لنس بس و نقاش معروف مایکل تورچین از سال ۲۰۱۱ رابطه را شروع کردند. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و این مراسم حتی پوشش خبری تلویزیونی داشت. علاوه بر این، باس و تورچین اولین زوج همجنسگرا بودند که در تلویزیون کابلی پیوند ازدواج بستند. خیلی خوب بود بچه‌ها!

۱۰. سینتیا نیکسون و کریستین مارینونی

سینتیا نیکسون، ستاره‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی سکس و شهر، در حال حاضر یکی از حامیان بزرگ برابری ازدواج (ازدواج همجسگرایان) است. سینتیا و کریستین از سال ۲۰۰۴ رابطه‌شان را شروع کردند. این زوج در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند. یک سال قبل از این‌که پیوند ازدواج را ببندند، مارینونی پسری به دنیا آورد و این زوج ورود ماکس الیینگتون را به این دنیا خوشامد گفتند.

۱۱. تام فورد و ریچارد باکلی

اگر فکر می‌کنید عشق در اولین نگاه ممکن نیست، پس سعی کنید این موضوع را برای تام فورد و ریچارد باکلی توضیح دهید. آن‌ها از سال ۱۹۸۶ با هم در رابطه بوده‌اند! و در نهایت در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی رابطه‌شان را ثبت کردند. آن‌ها همچنین یک پسر دارند.

۱۲. واندا سایکس و الکس سایکس

در سال ۲۰۰۸، الکس و واندا سایکس با هم ازدواج کردند. این زوج فقط یک سال بعد، به دوقلوهای‌شان، اولیویا و لوکاس، خوشامد گفتند. خیلی‌ها عاشق شنیدن داستان‌هایی هستند که واندا در مورد بچه‌های‌شان در تاک‌ شوها می‌گوید!

۱۳. مایکل کورس و لنس لپر

مطمئنا، مایکل کورس و لنس لپر، جایزه‌ی شگفت‌انگیزترین زوج مد را در جهان به دست می‌آورند، این‌طور نیست؟ ۲۰۱۱ برای این دو قطعا عالی بود. آن‌ها با هم نامزد شدند و در همان سال هم ازدواج کردند.

۱۴. جیلیان مایکلز و هیدی رودز

مجموعه‌ی تلویزیونی جات جیلیان در واقع زندگی جیلیان مایکلز را به تصویر می‌کشد. این مجموعه همچنین شکوفا شدن عشق ورزشکار مشهور جهان نسبت به مدیر بااستعداد هایدی رودز را نشان می‌دهد. این زوج در سال ۲۰۱۶ با هم نامزد شدند. با این حال، آن‌ها تقریبا در سال ۲۰۱۸ پس از آنکه حدود ۹ سال با هم بودند، از هم جدا شدند. مایکلز از طریق اینستاگرام این جدایی را اعلام کرد. غم‌انگیز است.

۱۵. جیم پارسونز و تاد اسپیوک

در ابتدای سال ۲۰۱۷ یک اتفاق بسیار مهم رخ داد! جیم پارسونز با تاد اسپیوک ازدواج کرد! عجب اتفاق خوبی برای شروع سال جدید!

۱۶. لیلی تاملین و جین واگنر

وقتی عدد ۴۶ را می‌شنوید، چه چیزی به ذهن‌تان می‌رسد؟ خیلی زیاد نیست، نه؟ با این حال، در این مورد، ۴۶ عدد بسیار مهمی است، زیرا جین واگنر و لیلی تاملین به مدت ۴۶ سال است که با هم زندگی می‌کنند. چه‌قدر احساساتی شدیم خدایا!

۱۷. ملیسا آتریج و لیندا والم

بازیگر و تهیه‌کننده لیندا والم پس از آن‌که چندین سال با خواننده‌ی مشهور ملیسا آتریج در رابطه بود، در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی با او پیوند ازدواج بست.

۱۸. الن پیج و سامانتا توماس

الن پیج همیشه با نقشی که در فیلم جونو داشت شناخته می‌شود و واقعا هم این نقش به یاد ماندنی است! او با سامانتا توماس، موج‌سوار و هنرمند، در رابطه بود. با این حال، این دو نفر از هم جدا شده‌اند و به نظر می‌رسد که الن به زندگی‌اش ادامه می‌دهد، چرا که در حال حاضر با اما پرتنر که به مدت شش ماه با او رابطه داشت، ازدواج کرده‌است.

۱۹. روپال و جئورج لبار

تقریبا همه می دانند که روپال یک زندگی مجلل دارد زیرا مجری مسابقات تلویزیونی درگ ریس است. با این حال، او در واقع موفق بوده‌است که زندگی عاشقانه خود را با جرج لبار، شریک زندگی‌اش، به مدت بیش از ۲۰ سال حفظ کند!

۲۰. شاین جکسون و جیسون لاندو

در سال ۲۰۱۳، شاین جکسون به اینستاگرام وارد شد تا اعلام کند که با جیسون لاندو بازیگر مشهور در رابطه است. یک سال بعد، این زوج ازدواج کردند! در اکتبر سال ۲۰۱۶ این دو ورود دوقلوها، اتان و ویلو، را جشن گرفتند. بسیاری از مردم بر این باورند که آن‌ها یک زوج واقعا جذاب را تشکیل می‌دهند، اما اضافه شدن این دوقلوها به زندگی‌شان، قطعا جذابیت آن‌ها را به یک سطح کاملا متفاوت ارتقا می‌دهد.

۲۱. رابین رابرتز و آمبر لاین

رابین رابرتز میزبان تلویزیون در حالی که در اواسط مبارزه‌ی خود با سرطان سینه بود، به عنوان همجنسگرا مطرح شد. اگرچه او زندگی شخصی خود را خیلی خصوصی نگه می‌دارد، اما بانوی اول سابق، میشل اوباما راهی برای نشان دادن شادمانی خود یافت و توییت کرد: “من برای تو و آمبر خیلی خوشحالم! همچنان باعث افتخار ما باشید.”

۲۲. سمیرا وایلی و لورن مورلی

سمیرا وایلی با لورن مورلی سر صحنه‌ی سریال آمریکایی نارنجی مد جدید است آشنا شد. سمیرا وایلی در این سریال شخصیت پرسونی واشنگتن را به تصویر می‌کشد و لورن مورلی داستان این سریال را می‌نوشت. مورلی زمانی که صحنه‌های عشق دو لزبین را برای این سریال می‌نوشت، متوجه شد که همجنسگرا است و شوهرش را ترک کرد. او خیلی زود عاشق سمیرا وایلی شد. این دو در سال ۲۰۱۷ در پالم اسپرینگز ازدواج کردند. به نظر می‌رسد که این زوج دوست‌داشتنی حسابی عاشق هم هستند و در خوشبختی به سر می‌برند.

۲۳. شلی رایت و لورن بلیتزر

این دو قطعا یکی از فوق‌العاده‌ترین زوج‌ها هستند. لورن بلیتزر نویسنده‌ای محبوب است که یکی از کتاب‌های‌اش شهرت زیادی دارد. از سوی دیگر، شلی رایت، یک موسیقیدان مشهور است.

۲۴. سارا گیلبرت و لیندا پری

سارا گیلبرت و لیندا پری در سال ۲۰۱۴ با هم پیوند ازدواج بستند. یک سال بعد، پسرشان، رودز، متولد شد. گیلبرت کسی بود که فرزندشان را حامله بود.

۲۵. بری مانیلو و گری کیف

بری مانیلو در واقع اسطوره‌ای است که زندگی حرفه‌ای‌اش حدود ۵۰ سال گستره دارد. شوهر او، گری کیف، نیز فرد موفقی است. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به طور مخفیانه ازدواج کردند. به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ برای این دو سال فوق‌العاده‌ای بوده‌است؛ زیرا چهلمین سال رابطه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود.

۲۶. نیت برکوس و ارمیا برنت

دو طراح معروف! فکر کنم قلب طرفداران مد با شنیدن اسم این دو پر از هیجان شود. نیت برکوس و ارمیا برنت پس از یک سال رابطه، با هم ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۴، آن‌ها ورود دخترشان پاپی را به زندگی‌شان جشن گرفتند.

۲۷. دیوید هید پیرس و برایان هارگرو

شما به احتمال زیاد دیوید هید پیرس را با نقشی که در مجموعه‌ی کمدی فریژر داشت، به یاد می‌آورید. پیرس در سال ۲۰۰۸ با برایان هارگرو، تهیه‌کننده و نویسنده، وارد رابطه شد. این زوج چهار ماه بعد در سال ۲۰۰۸ هنگامی که ازدواج همجنسگرایان در کالیفرنیا مجاز بود، ازدواج کردند.

۲۸. رایان مورفی و دیوید میلر

رایان مورفی، خالق سریال تلویزیونی گلی، پس از ۱۵ سال که با دیوید میلر دوست‌داشتنی در رابطه بود، در نهایت در سال ۲۰۱۱ با او ازدواج کرد.

۲۹. لوک ایوانز و جن کرتاخارنا

اول از همه، پایین و بالاها در هر رابطه‌ای اصلا تعجب‌آور نیست. دوم این‌که، ما واقعا لوک ایوانز را دوست داریم، بنابراین ارتباط او با جن کورتاخارنا چیزی است که حتما از آن استقبال می‌کنیم، به ویژه اگر لوک خوشحال باشد. و تازه، آن‌ها یک زوج فوق‌العاده هستند، بنابراین نگاه کردن به آن‌ها باعث می‌شود که عمیقا شاد شویم.

۳۰. تیگ ناتارو و استفانی آلین

تیگ ناتارو استند آپ کمدین و نویسنده و بازیگر، استفانی آلین از سال ۲۰۱۵ ازدواج کرده‌اند. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ ورود دوقلوهای‌شان، فین و مکس را جشن گرفتند. اتارو یک مستند منتشر کرد که شامل روزهای اول دوستی این زوج و نحوه‌ی تلاش‌شان برای پیدا کردن قاضی صدور حکم ازدواج بود. در هر صورت، شما واقعا نیازی به تماشای این مستند ندارید تا ببینید که این زوج تا چه حد عاشق هم هستند.

۳۱. آلن کامینگ و گرانت شافر

آلن کامینگ اغلب بعنوان یکی از بهترین بازیگرانی شناخته می‌شود که در نقش‌های نا بهنجار و عجیب و غریب بازی می‌کنند. او در سال ۲۰۰۵ با همسرش ملاقات کرد، یک سال بعد با او وارد رابطه شد و در سال ۲۰۰۷ با او ازدواج کرد. به نظر می‌رسد که سه سال اول ازدواج‌شان، زندگی پر از ماجرایی را سپری کرده‌اند.

۳۲. مت دالاس و بلو همیلتون

ستاره‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی کایل ایکس وای مت دالاس و خواننده و ترانه‌سرا بلو همیلتون به مدت شش سال قبل از این‌که پیوند ازدواج را ببندند و پسرشان را به فرزندی قبول کنند، رابطه داشتند. حتی اگر بگوییم که این زوج واقعا زیبا هستند باز هم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم. یک نگاه به آن‌ها بیندازید! بدون شک، بیش از ۳۰۰،۰۰۰ مشترک آن‌ها در یوتیوب فکر می‌کنند که مت و بلو فوق‌العاده هستند، و ما هم هر چه بگوییم باز هم کم است!

۳۳. بریتنی گرینر و گلوری جانسون

ستاره‌ی WNBA (اتحادیه‌ی ملی بسکتبال زنان) بریتنی گرینر با گلوری جانسون ازدواج کرد و یک سال بعد از هم طلاق گرفتند. آن‌ها یک روز پس از آن‌که جانسون اعلام کرد دوقلو باردار است، جدا شدند.

۳۴. اورلاندو کروز و خوزه مانوئل کولون

اورلاندو کروز به عنوان “اولین بوکسور حرفه ای همجنس‌گرا در تاریخ ورزش” نامیده می‌شود. او در سال ۲۰۱۳، با خوزه مانوئل کولون ازدواج کرد. این زوج مراسم عروسی فوق‌العاده‌ای را در سنترال پارک برگزار کردند.

۳۵. راون سیمون و آزماری لیوینگستون

راون سایمون که در کودکی حرفه‌ی بازیگری‌اش را آغاز کرده‌است، و در عین حال مجری تاک شوی معروفی به نام دِ ویو است، از سال ۲۰۱۲ رابطه‌اش را با آزماری لیوینگستون، فشن مدل، خواننده و بازیگر زن شروع کرد، اما این زوج، دو سال بعد در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند. هر دوی آن‌ها لبخند بسیار زیبایی دارند. و چه‌قدر هم عالی! چون لبخند برای هالیوود دنیایی ارزش دارد!

۳۶. دانیل فرانزیز و جوزف بردلی فیلیپس

دانیل فرانزیز، ستارۀ مجموعه‌ی تلویزیونی ​​دختران بدجنس و کمدین، بعد از دو سال رابطه با جوزف برادلی فیلیپس، از او تقاضای ازدواج کرد. فرانزیز درخواست خود را در یکی از شعبات استارباکس در نورث هالیوود، کالیفرنیا مطرح کرد.

۳۷. جاناتان نایت و هارلی رودریگز

جاناتان نایت و هارلی رودریگز در سال ۲۰۱۶ و زمانی که مشغول به کار در مجموعه‌ی تلویزیونی جنی مک کارتی بودند، اعلام کردند که با هم رابطه دارند. جاناتان ستاره‌ی گروه موسیقی NKOTB در مورد این پیشنهاد ازدواج بسیار هیجان‌زده صحبت کرد و گفت: “ما در آفریقا بودیم، پدر و مادرهای‌مان آن‌جا بودند، مادران‌مان آن‌جا بودند، و من واقعا احساس کردم که بهترین زمان برای مطرح کردن درخواست و اعلام رسمی موضوع است.”

۳۸. تام دیلی و داستین لنس بلک

تام دیلی – نامی که می‌تواند قلب هر کسی را به طرز وحشیانه‌ای به تپش بیندازد. این موضوع به خصوص در مورد داستین لنس بلک، فیلمنامه‌نویس آمریکایی و نامزد دیلی صدق می‌کند. مدت‌ها پیش دیلی در کانال YouTube خود رسما اعلام کرد که دوجنسگرا است.

۳۹. ابی واماک و گلنون دویل ملتون

ابی وامباک بازیکن فوتبال بازنشسته است. او مربی فوتبال است، موفق به کسب دو مدال طلا در المپیک شده‌است، و همراه تیم ملی‌اش قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان را کسب کرده‌است. او و نویسنده گلنن دویل ملتون در ماه مه سال ۲۰۱۷ با هم ازدواج کردند.

۴۰. جانی ویر و ویکتور ورونوف

جانی ویر، ورزشکار پاتیناژ نمایشی، جوایز زیادی را کسب کرده‌است. او با ویکتور ورونوف به مدت دو سال رابطه‌ی ازدواج داشت، اما در سال ۲۰۱۴ از او جدا شد. البته تردیدی نیست که این دو قبل از جدایی تلخ‌شان، زوج بسیار خوشبختی بودند.

۴۱. کالتن هاینز و جف لیتام

عملا همه عاشق شخصیت کالتن هاینز در مجموعه‌ی تلویزیونی ارو می‌شوند. بنابراین، بسیاری از طرفداران هنگامی که این بازیگر در صفحه‌ی اینستاگرام خود پیشنهاد ازدواج شریک زندگی‌اش، جف لیتام مشهور را در ماه مارس ۲۰۱۷ اعلام کرد، خوشحال شدند. او حتی به لیتام کمک کرد تا این درخواست را مطرح کند!

۴۲. گری جانتی و براد گورسکی

گری جانتی و دوست پسرش براد گورسکی در ماه دسامبر ۲۰۱۴ پس از ۱۳ سال رابطه نامزد شدند. این دو سرانجام، در سال ۲۰۱۷ در کارائیب عهد ازدواج خود را بستند. این زوج به وضوح عاشق هم هستند و در خوشبختی کامل به سر می‌برند.

۴۳. جاناتان آدلر و سیمون دونان

جاناتان آدلر و همسرش سیمون دونان، پس از داشتن رابطه به مدت بیش از یک دهه، در سپتامبر ۲۰۰۸ در یک مراسم عالی در کالیفرنیا، ازدواج کردند. این دو هرگز نباید در مورد رابطه‌شان نگرانی به خرج بدهند؛ زیرا پیوندشان به وضوح در آسمان‌ها بسته شده‌است.

۴۴. دنی اوهر و هوگو ردوود

دنی اوهر جایزه‌های متعددی را برای اجراهای خود به دست آورده‌است. او و طراح، هوگو ردوود در ژوئیه‌ی ۲۰۱۱ با هم ازدواج کردند. به علاوه، این زوج دوست‌داشتنی یک پسر را به فرزندی پذیرفته و او را دکلن نامیده‌اند.

۴۵. الک مپ و جیمیسون هیبرت

الک مپ و جیمیسون هیبرت پس از شش سال رابطه، در سال ۲۰۰۸ با هم ازدواج کردند. این دو سپس یک پسر را به فرزندی پذیرفتند. یک نفر باید از این زوج راز داشتن این رابطه‌ی طولانی و شاد را بپرسد. به نظر می‌رسد بسیاری از آدم‌ها به توصیه‌هایی از این دست نیاز دارند!

۴۶. زکری کینتو و مایلز مک میلان

با توجه به وگ، کینتو و مک میلان “یک زوج قدرتمند هستند که اثرشان در دنیای فیلم، مد، و هنر گسترش می‌یابد.” تا این حد زیبا و بسیار متناسب در واقع!

۴۷. روفوس وینرایت و یورن وایسبرات

یورن وایسبرات، یک مدیر هنری آلمانی، در ماه اوت سال ۲۰۱۲ میلادی با روفوس وینرایت، آهنگساز و خواننده و ترانه‌سرا، ازدواج کرد. به علاوه، آن‌ها یک دختر هم دارند.

۴۸. جین لینچ و لارا امبری

در ماه مه ۲۰۱۰، جین لینچ بازیگر مشهور و روانشناس بالینی لارا امبری در ساندرلند، ماساچوست پیوند ازدواج خود را بستند. این زوج تنها یک سال قبل در یک برنامه‌ی جمع‌آوری کمک مالی (اعانه) که در سانفرانسیسکو برگزار شد، یکدیگر را ملاقات کردند. متأسفانه آن‌ها در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند.

۴۹. کت کورا و جنیفر کورا

سرآشپز مشهور کت کورا و همسرش جنیفر یک ازدواج ۱۷ ساله داشتند. با این وجود، متاسفانه، این دو نیز از هم جدا شدند. این دو با هم، چهار فرزند دارند.

۵۰. ماریو کانتون و جری دیکسون

ماریو کانتون و جری دیکسون برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ همدیگر را ملاقات کردند. دو دهه بعد، در اکتبر ۲۰۱۱، این زوج به طور رسمی با هم ازدواج کردند. آدم‌های زیادی نسبت به این زوج حسادت دارند، زیرا آن‌ها به شیوه‌های مختلف خوش‌شانس و خوشبخت هستند.

۵۱. کریستن استوارت و استلا ماکسول

از اواخر سال ۲۰۱۶، کریستن استوارت با استلا ماکسول، مدل و ستاره‌ی ویکتوریا سیکرت اهل ایرلند شمالی در رابطه بوده‌است. این دو قطعا یک سر و گردن بالاتر از نماینده‌های مدل‌های مختلف هستند.

۵۲. لی دنیلز و جاهیل فیشر

لی دنیلز، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی امپراطوری، از سال ۲۰۱۰ با جاهیل فیشر،‌ فریلنسر، در رابطه بوده‌است. این زوج فوق‌العاده هیچ نیازی به دندان‌های سفید شده با لیزر یا ایمپلنت ندارند، زیرا آن‌ها واقعا عالی هستند، چه به صورت فردی و چه در کنار هم.

۵۳. نیک دنتون و درنس واشنگتن

نیک دنتون، مدیر عامل سابق و موسس وبلاگ گاکر، در ماه مه سال ۲۰۱۴ رابطه‌ی خود را با “درنس واشنگتن” شروع کرد. آن‌ها قطعا زوجی هستند که می‌توانند از عهده‌ی مخارج ایمپلنت و سفید کردن دندان بربیایند اما هیچکدام از آن‌ها حتی ذره‌ای به این کارهای زیبایی نیازی ندارند!

۵۴. جنا لیونز و کورتنی کرنگی

جنا لیونز و کورتنی کرنگی در تاریخ ۲۰۱۲ رابطه‌شان را شروع کردند. در حال حاضر، آن‌ها همراه با پسر کرنگی، بکت، در تریبکا زندگی می‌کنند. باید بگوییم که این دو ابدا جراحی زیبایی انجام نداده‌اند، حتی ذره‌ای!

۵۵. دان روس و دن بوکاتینسکی

دن بوکاتینسکی، تهیه‌کننده، نویسنده و بازیگر فوق‌العاده محبوب، اولین بار در سال ۱۹۹۲ با همسرش دان روس ملاقات کرد. این زوج در سال ۲۰۰۸، زمانی که در کالیفرنیا ازدواج همجنسگرایان به مدت یک دوره‌ی چهار ماهه مجاز، پیوند ازدواج خود را بستند. در حال حاضر آن‌ها دو فرزند دارند، الیزا و یونس.

۵۶. کریس هیوز و سین الدریج

کریس هیوز، یکی از بنیانگذاران فیس بوک، در سال ۲۰۱۲ با سین الدریج، فعال سیاسی، ازدواج کرد. مشاغل آن‌ها مطمئنا سبب می‌شود که از عهده‌ی هزینه‌های ایمپلنت و سفید کردن دندان‌های‌شان بربیایند، اما به نظر می‌رسد که اصلا نیازی به این کار ندارند!

۵۷. مایکل اردن و اندی مینتوس

مایکل اردن از سال ۲۰۱۰ با اندی مینتوس در رابطه بوده‌است. این زوج در ماه اوت سال ۲۰۱۶ ازدواج کردند. یک واقعیت فوق‌العاده جالب این است که: اردن و مینتوس هر دو در یک روز برنامه‌ریزی کرده بوده‌اند که به طرف مقابل‌شان پیشنهاد ازدواج بدهند – بدون این‌که از نیت یکدیگر اطلاعی داشته باشند. ببینید این دو چه‌قدر هماهنگ هستند!

۵۸. توماس رابرتز و پاتریک دی انبر

توماس روبرتز، در سال ۲۰۱۲ در پشت بام گانسووورت پارک اونیو، با پاتریک اوبرن که سال‌ها بود با هم در ارتباط بودند، ازدواج کرد. برای این زوج، هزینه‌ی جراحی لیپوساکشن یا ایمپلنت دندان حتی ذره‌ای موجب نگرانی نیست.

۵۹. تی آر نایت و پاتریک لیهی

ستاره‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی آناتومی گری و پاتریک لیهی، دوست قدیمی‌اش، در سال ۲۰۱۳ ازدواج کرد. این زوج سه سال قبل از این‌که پیوند ازدواج ببندند، با هم در رابطه بودند. با این حال، آن‌ها ارتباط خود در سال ۲۰۱۰ اعلام کردند.

۶۰. آدام لمبرت و سولی کاسکینن

آدام لمبرت، یکی از برترین‌های امرکین آیدل، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳، با خبرنگار و گزارشگر تلویزیونی اهل فنلاند در رابطه بود. لمبرت در مورد علت جدایی‌شان این‌طور توضیح داد که همه‌ چیز کاملا دوستانه اتفاق افتاد و او و کاسکینن دوست خواهند ماند.

۶۱. بن ویشاو و مارک بردشاو

بازیگر انگلیسی بن ویشاو سال‌ها است که زندگی شخصی‌اش را خصوصی نگه داشته‌است. با این حال، در سال ۲۰۱۲، اعلام کرد که با آهنگساز استرالیایی مارک بردشاو در رابطه است. نیازی به گفتن نیست که بعد از این اعتراف، دیوانگی رسانه‌ها آغاز شد. چه باحال!

۶۲. مایکل سم و ویتو کامیسانو

مایکل سم و کامیسانو که فارغ‌التحصیل دانشگاه میسوری است، چند ماه پیش از آن‌که در ژانویه‌ی ۲۰۱۵ رابطه‌شان را اعلام کنند با هم در ارتباط بودند. هرچند در ماه ژوئن همان سال، رابطه‌شان را بر هم زدند و از هم جدا شدند.

۶۳. سارا پلسون و هالند تیلور

بله، این دو بازیگر، فوق‌العاده با استعداد هستند. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ رابطه‌شان را شروع کردند. هرچند فاصله‌ی سنی بین آن‌ها بسیار زیاد است به این ترتیب که پلسون ۴۲ ساله و تیلور ۷۴ ساله است، اما به شدت عاشق هم هستند. خوب چه مشکلی وجود دارد؟

۶۴. هتر ماتارازو و هتر تورمن

هتر ماتارازو به خاطر نقشی که در فیلم دفتر خاطرات شاهدخت داشت، در خاطره‌ها مانده‌است. بنا بر گزارشات او با هتر تورمن، کمدین در رابطه است. با این حال، به جز این‌که این زوج با هم زندگی می‌کنند، اطلاعات بسیار کمی در مورد آن‌ّها در دسترس است!

۶۵. جاناتان بنت و جیمز وون

به نظر می‌رسد که بازیگر دختران بدجنس، جاناتان بنت، با مجری تلویزیونی جیمز وون در ارتباط است. این دو اغلب خاطرات و مطالب بامزه‌ای را در مورد یکدیگر منتشر می‌کنند و هر دو واقعا در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند.

۶۶. تری سوئینی و لانیر لنی

شما ممکن است با این نام آشنا نباشید اما طرفداران SNL (پخش زنده‌ی شنبه شب) تری سوئینی را می‌شناسند! او از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۶ یکی از افراد تیم برنامه‌ی پخش زنده‌ی شنبه شب بود. در حال حاضر، سوئینی به لطف همان برنامه، کمدین و نویسنده است. او همچنین باید تشکر ویژه‌ای از SNL کند به این دلیل که در همین برنامه بود که با شریک زندگی‌اش، لانیر لنی، ملاقات کرد. لنی نیز نویسنده‌ی کمدی است. او در همان زمان که سوینی در برنامه‌ی SNL مشغول به کار بود، برای این برنامه می‌نوشت.

۶۷. کیت مک‌کینون و جکی ابوت

یکی دیگر از اعضای تیم SNL! کیت مک‌کینون کسی نیست جز ستاره‌ی صحنه‌های کمدی. او در واقع یکی از سه عضو مشهور همجنسگرایان SNL است. از سوی دیگر، جکی ابوت بازیگر است که در برخی فیلم‌های مستقل بازی کرده‌است.

۶۸. سم اسمیت و براندون فلین

هنگامی که اعلام شد که خواننده انگلیسی سم اسمیت با ستاره‌ی مجموعه‌ی آمریکایی ۱۳ دلیل برای این‌که، براندون فلین در رابطه است، یک هیجان جمعی در میان هواداران‌شان رخ داد. با وجود این‌که روابط آن‌ها محرمانه نگه داشته شده بود، مردم از این‌که آن‌ها با هم خوشحال هستند، بسیار شاد شدند.

۶۹. بی‌.دی ونگ و ریچی جکسون

بدون تردید اکثر مخاطبان بی‌دی ونگ را از سریال تلویزیونی نظم و قانونی: واحد قربانیان ویژه می‌شناسند. در سال ۱۹۸۸، این بازیگر ارتباط خود را با شخصیت ریچی جکسون آغاز کرد. تا سال ۲۰۰۰، این زوج یک جفت پسر دوقلو داشتند. متأسفانه، در سال ۲۰۰۴، از همدیگر جدا شدند.

۷۰. چری جونز و سوفی هوبر

مورد بعدی چری جونز است که ۵ بار برای تونی اواردز نامزد شده‌است. رابطه‌ی او با سارا پالسون، بازیگر، به خوبی شناخته شده بود، اما همان‌طور که احتمالا از قبل هم می‌دانستید، دو سال پیش در سال ۲۰۰۹ از هم جدا شدند. خبر این جدایی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و او بلافاصله با فیلمساز سوفی هوبر ازدواج کرد!

۷۰. دات ماری جونز و بریجیت کاستین

ماری جونز در سال ۲۰۱۰ با بریجیت کاستین ملاقات کرد. سه سال بعد، جونز از کاستین درخواست ازدواج کرد. جونز در سال ۲۰۱۳ با کاستین ازدواج کرده و از آن زمان با هم زندگی می‌کنند.

۷۱. جسیکا کلارک و لسی استون

جسیکا کلارک در برنامه‌ی “عشق لزبین”، مجری است. این مدل بریتانیایی در سال ۲۰۱۰ با لسی استون که در حوزه‌ی فیتنس حرفه‌ای است، پیوند ازدواج بست، اما این زوج فقط دو سال بعد از هم جدا شدند.

۷۲. جان بارومن و اسکات گیل

مورد بعدی در این فهرست جان بارومن، نویسنده، بازیگر، و خواننده‌ی آمریکایی اسکاتلندی است که در سال ۱۹۹۳ همسرش را ملاقات کرد. در سال ۲۰۰۶، این دو وارد رابطه شدند و در سال ۲۰۱۳ به طور قانونی ازدواج کردند.

۷۳. جان بنجامین هیکی و جفری ریچمن

بازیگر جان بنجامین هیکی و نویسنده و تهیه‌کننده جفری ریچمن از سال ۲۰۰۳ با هم در ارتباط بوده‌اند. همین حسابی ما را احساساتی می‌کند!

۷۴. روزی اودانل و میشل راندز

خیلی راحت می‌توانیم بگوییم که روزی اودانل نیازی به معرفی ندارد. عروسی او با مشاور میشل راندز در سال ۲۰۱۰ واقعا زیبا بود. یک سال بعد، این دو ورود دخترشان “چلسی” را به این دنیا خوشامد گفتند. متأسفانه، آن‌ها از هم جدا شدند و در سال ۲۰۱۷، راندز در سن ۴۶ سالگی در حادثه‌ای که خودکشی به نظر می‌رسید، جان خود را از دست داد.

۷۵. مت بامر و سیمون هالز

مراسم‌های عروسی گاهی اوقات به صورت خصوصی برگزار می‌شوند. با این حال، حفظ راز ازدواج‌تان به مدت چندین سال، یک شاهکار به حساب می‌آید. سیمون هالز و مت بامر در سال ۲۰۱۴ در نهایت اعلام کردند که ازدواج کرده‌اند. آن‌ها یک عروسی صمیمی با خانواده و دوستان‌شان داشتند.

۷۶. تام براون و اندرو بولتون

این دو طراح مد، رابطه و عشقی دارند که به نظر نمی‌رسد دچار مشکل شود. تام براون واقعا زمانی محبوب شد که یک لباس فوق‌العاده برای بانوی اول آمریکا، میشل اوباما در سال ۲۰۱۳ طراحی کرد. براون و بولتون قطعا زوجی هستند که همیشه روی مد خواهند بود، به خصوص که اصلا خودشان طراح مد هستند!

۷۷. راب مارشال و جان دلوکا

تئاتر برادوی تنها جایی نبود که حرفه‌ی این دو بازیگر در آن آغاز شود نبود بلکه جایی بود که آن‌ها یکدیگر را ملاقات کردند. در سال ۱۹۸۰، آن‌ها همدیگر را دیدند و ۳۰ سال است که در زمینه‌ی موسیقی با هم کار می‌کنند. با این حال، عشق پایان‌ناپذیر آن‌ها، هوش از سر هر کسی می‌برد!

۷۸. بث دیتو و کریستین اوگاتا

خوب، واقعا به یک دادگاه و قانون خاصی نیازی نیست برای این‌که اعلام کنید شما و شریک زندگی‌تان به طور رسمی با هم زندگی می‌کنید. عشق عشق است، این‌طور نیست؟ این افراد مشهور تلاش می‌کنند که همین را به گوش دنیا برسانند. آن‌ها در ماه ژوئیه ۲۰۱۳ در هاوایی طی یک مراسم بسیار باشکوه اما غیر رسمی با هم ازدواج کردند. تقریبا یک سال و نیم بعد، این دو رسما تحت قانون اورگان که ازدواج همجنسگرایان را اجازه می‌دهد،‌ ازدواج خود را رسمی کردند.

۷۹. بیل تی. جونز و بژورن آملان

زندگی قطعا پر است از موقعیت‌های غیر منتظره و چالش‌هایی که قدرت و تحمل شما را تحت آزمایش قرار‌ می‌دهند. این دو مرد، شریک زندگی خود را از دست دادند و تلاش کردند به زندگی خود ادامه بدهند،‌ تصمیمی که زمان قابل‌توجهی را از آن‌ها گرفت. امروز، جونز و آملان خوشحال و کاملا عاشق هم هستند.

۸۰. جولی مهرتو و جسیکا رنکین

چه چیزی دو نقاش را جذب هم می‌کند؟ جذب هم می‌کند، متوجه هستید؟ هنرمند جسیکا رنکین به خاطر نقاشی‌های شگفت‌انگیزش شناخته‌شده است. در حال حاضر، او و شریک زندگی‌اش اتیوپیایی‌اش، جولی مهرتو، به طور مشترک صاحب یک استودیو هستند.

۸۱. کیم کاتولو و کریستین کین

کیم کاتالو و کین در سال ۲۰۱۲ با هم ازدواج کردند. در جشن عروسی آن‌ها، نام‌های شناخته‌شده‌ای مانند چاک شومر، مایکل بلومبرگ و اندرو کومو حضور داشتند.

۸۲. جنا وولف و استفانی گاسک

به نظر می‌رسد که اگر می‌خواهید عشق واقعی زندگی‌تان را پیدا کنید،‌ کار کردن برای NBC همان چیزی است که باید انجام دهید. باور نمی‌کنید از جنا وولف و استفانی گاسک بپرسید. این زن و شوهر اخیرا پیوند ازدواج‌شان را بستند. ما مطمئن هستیم که همکاران این دو در NBC به خاطر آن‌ها خیلی خوشحال هستند.

۸۳. پاریس بارکلی و کریستوفر میسون

پاریس بارکلی، کارگردان چند برنامه‌ی تلویزیونی بسیار موفق بوده‌است. با این حال، فقط در تلویزیون نیست که او کسب موفقیت کرده‌است. حفظ رابطه‌اش با کریستوفر میسون به مدت ۱۰ سال نیز واقعا نکته‌ی پرارزشی است!

۸۴. ربکا واکر و مشل اندگیوسلو

شکی نیست که موسیقی آدم‌ها را به هم پیوند می‌دهد، به ویژه موسیقی خوب! اولین آلبوم موسیقی مشل در سال ۱۹۹۳ بسیار موفق بود. درست همان‌طوری که موسیقی و متن آهنگ به هم می‌پیوندند، زوج خوشبختی مانند مشل و ربکا واکر نیز پدیدار می‌شوند.

۸۵. کویین لطیفه و جینت جنکینز

رابطه‌ی بین کویین لطیفه و جینت جنکینز، مربی شخصی، مدتی دچار چالش و بالا پایین‌هایی بوده‌است. آن‌ها در سال ۲۰۰۲ رابطه‌شان را شروع کردند و در سال ۲۰۰۸ نامزد شدند. با این حال، در سال ۲۰۱۴، از هم جدا شدند. گزارش‌هایی نیز وجود داشت که جنکینز با یک مرد وارد رابطه شده‌است و بعدها هم با او نامزد کرد. چه کسی می داند کویین لطیفه چه تصمیمی خواهد گرفت؟

۸۶. دیوید کراننبرگ و وایگو مورتنسن

وقتی این بوسه بین آن‌ها اتفاق افتاد، احتمالا مردم سر جای‌شان میخکوب شدند. شاید این سوال برای‌شان پیش آمد که بین این دو سلبریتی چه چیزی در جریان است. این بوسه بسیاری از ما را شوکه کرد! البته هنوز هم سوالات زیادی در مورد این دو بدون پاسخ باقی مانده‌است.

۸۷. اندرسون کوپر و بنجامین میسانی

تا جایی که به شهرت و موفقیت مربوط است، اندرسون کوپر رتبه‌ی بالایی دارد. کوپر در سال ۲۰۰۹ ارتباط خود را با بنجامین میسانی مالک کلاب شبانه آغاز کرد. با این حال، در ماه مارس ۲۰۱۸، کوپر اعلام کرد که از هم جدا شده‌اند.

سارا فیضی

http://www.carnovels.com/worldwide/lgbt-couples/8

منبع: کارنوولز

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟