استبان اکون: جدال راننده های مرسدس ادامه دار خواهد بود


فرمول یک ایران – استبان اکون راننده رزرو تیم فرمول یک مرسدس بیان کرده است که انتظار دارد نبرد بین دو راننده این تیم تا پایان فصل ادامه داشته باشد. استبان اکون که در این فصل صندلی خود را به لنس استرول پسر مالک جدید تیم ریسینگ پوینت داده، انتظار دارد که در سال 2020 به تیم اصلی مرسدس بپیوندد و در صندلی والتری بوتاس بنشیند. لوئیس همیلتون و والتری...

فرمول یک ایراناستبان اکون راننده رزرو تیم فرمول یک مرسدس بیان کرده است که انتظار دارد نبرد بین دو راننده این تیم تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

استبان اکون که در این فصل صندلی خود را به لنس استرول پسر مالک جدید تیم ریسینگ پوینت داده، انتظار دارد که در سال 2020 به تیم اصلی مرسدس بپیوندد و در صندلی والتری بوتاس بنشیند.

استبان اکون: جدال راننده های مرسدس ادامه دار خواهد بوداستبان اکون: جدال راننده های مرسدس ادامه دار خواهد بود لوئیس همیلتون و والتری بوتاس – چین 2019

حال او اینگونه از رقابت بین دو راننده تیم مرسدس اظهار نظر کرده است:

یک اتمسفر بسیار خوبی در تیم شکل گرفته است. من فکر می کنم وقتی شما عضو چنین تیمی باشید که هر سال در حال جا به جا کردن رکورد های مختلف باشد و عملکرد فوق العاده ای را نشان دهد، می تواند به شما انگیزه بیشتری بدهد.

بنابراین فعلا همه چیز در تیم به خوبی پیش می رود. من مطمئنم که لوییس نمی خواهد پشت سر والتری بماند. والتری می خواهد لوییس را شکست دهد و لوییس نیز می خواهد والتری را شکست دهد بنابراین من فکر می کنم که این نبرد تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گوشه‌ای از بهشت مخفی شده در ایران؛ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش