ابراز احساسات مثبت از عوامل تحکیم بنیان خانواده است


ابراز احساسات مثبت از عوامل تحکیم بنیان خانواده است

زنجان - ایرنا - فرماندار ابهر گفت: امروزه در برخی موارد شاهد هستیم که اعضای خانواده ها از ابراز احساسات مثبت خودداری می کنند در حالی که بیان عواطف و احساسات موجب تحکیم بنیان خانواده و افزایش صمیمیت می شود.

به گزارش ایرنا، علی حیدری روز دوشنبه در همایش مهربانو، با تاکید بر گسترش تعامل و روابط سازنده بین اعضای خانواده ها، افزود: احساسات مثبت در خانواده باید بیان شود چرا که این امر بسیاری از مسائل خانوادگی را حل و فصل می کند.
وی با اشاره به اینکه احساس و انرژی مثبت نتایج بسیار اثر بخش در تعالی و رشد خانواده ها دارد، اظهار داشت: انتقال احساسات مثبت منجر به هم افزایی در کل جامعه می شود و برآیند آن جامعه ای شاد، سرزنده و پویا ایجاد می کند.
فرماندار ابهر ابراز کرد: خانواده ها از اعتماد به جوانان هراس نداشته باشند چراکه این کار ثمرات سودبخشی برای آنها خواهد داشت.
وی بیان کرد: برنامه های ویژه بانوان همچون این همایش باید بیشتر شود و امیدوارم در سال‌ های آینده متنوع تر و غنی تر برگزار شود.
امام جمعه ابهر نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه بانوان تقویت کننده انس و الفت در بین افراد خانواده هستند، افزود: ابراز عشق و عاطفه در خانواده موجب آرامش و تحکیم بنیان خانواده است.
وی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در 3 ماهه ابتدای سال 96 ، بیان کرد: در آن مدت 3 ماهه آمار طلاق در شهرستان از آمار ازدواج پیشی گرفت که امری تامل برانگیز است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور شماری از بانوان فرهیخته و فعال شهرستان ابهر در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و ورزشی برگزار شد، بانوان فرهنگی نمونه تجلیل شدند.
9556/6085


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای ناهار امرز یک خورشت خوشمزه گیاهی بپز، خورشت قارچ و گوجه