پیروزی در موتوجی پی اسپانیا یک اخطار برای رقیبان مارک مارکز


فرمول یک ایران – مارک مارکز، موتورسوار رپسول هوندا می گوید که پیروزی اش در مسابقه ی موتوجی پی اسپانیا، راهی برای اثبات این بود که او اعتماد به نفسش را پس از تصادف مسابقه آستین، از دست نداده است. موتورسوار هوندا مسابقه آستین را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرده بود و در حال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در آمریکا بود که در پیچ دوازدهم با لوساید نقش بر...

فرمول یک ایرانمارک مارکز، موتورسوار رپسول هوندا می گوید که پیروزی اش در مسابقه ی موتوجی پی اسپانیا، راهی برای اثبات این بود که او اعتماد به نفسش را پس از تصادف مسابقه آستین، از دست نداده است.

موتورسوار هوندا مسابقه آستین را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرده بود و در حال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در آمریکا بود که در پیچ دوازدهم با لوساید نقش بر زمین شد. در مسابقه خرز اما مارکز یک عملکرد بی نقص را از خود بجای گذاشت و پس از کسب پیروزی گفت:

از پیروزی در این مسابقه خوشحالم و بیشتر خوشحالیم به خاطر این است که با برتری [کامل] مسابقه را به پایان رساندم و هدف ما نیز همین بود.

پس از اشتباه آستین گفتم که می خواهم به خرز بروم و برای کسب پیروزی به چنین روشی تلاش کنم و انجامش دادم. پس از تصادف آستین، افراد زیادی را دیدم که گفتند “اوه، به خاطر نقطه ضعفش بود و تصادف کرد” اما من اهمیتی ندادم و اعتماد به نفسم را حفظ کردم و علت اتفاق آمریکا را درک کردم.

روش من نیز در روز مسابقه خرز این بود که به پیست بروم و از شروع تا پایان مسابقه، پیشتاز باشم زیرا پس از این عملکرد، به این افراد و مخالفان نشان دادم که من همان مارکز با همان اعتماد به نفس هستم و نسبت به امسال، احساس خوبی دارم.

پیروزی در موتوجی پی اسپانیا یک اخطار برای رقیبان مارک مارکزپیروزی در موتوجی پی اسپانیا یک اخطار برای رقیبان مارک مارکز الکس رینز و ولنتینو روسی – اسپانیا 2019

الکس رینز، موتورسوار سوزوکی پس از یک آخر هفته ی فوق العاده خوب در آمریکا، در این مسابقه نیز عملکرد چشم گیری داشت و توانست در مکان دوم قرار گیرد. رینز نیز گفت:

ما مسابقه فوق العاده ای داشتیم. قبل از شروع مسابقه من و تمام تیمم می دانستیم که ریتممان شبیه به مارکز است و من کاملا راحت بودم.

من نیاز داشتم که سریع تر سبقت گیری کنم و زمان زیادی را پشت دویزیوسو از دست دادم زیرا موتور دوکاتی، ترمز و شتابگیری خوبی داشت. قدم به قدم از موتورسوارها سبقت گرفتم و دورهای زیادی را با مارکز بودم به امید اینکه او مرتکب اشتباهی شود اما در هر صورت رده دومی نیز برای ما فوق العاده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز