تولید و پخش 25 هزار دقیقه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای بوشهر


تولید و پخش 25 هزار دقیقه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای بوشهر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید و پخش 25 هزار دقیقه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد

به گزارش بوشهر ۲۴؛ سید حسین ناظر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال شبکه استانی بوشهر بیش از 25 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: از این مقدار 11 هزار دقیقه برنامه رادیویی، 13 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و 500 دقیقه برنامه خبری و مابقی در حوزه فضای مجازی تولید شده است.

وی از برنامه تلویزیونی "اهل سحر" به مدت 90 دقیقه، "اه مهربان" ویژه افطار به مدت 60 دقیقه، "تفسیر و ترتیل و جمع‌خوانی قرآن" در حسینیه عاشقان ثارالله به مدت 90 دقیقه، برنامه" آسمانه" ویژه پاسخ به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان به مدت 45 دقیقه، "روزه اولی‌ها" ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 60 دقیقه و "سخنرانی‌های مذهبی" روزانه به مدت 30 دقیقه به‌عنوان ویژه برنامه‌های شبکه استانی سیمای بوشهر نام برد.

ناظر همچنین با اشاره به برنامه‌های رادیویی و رادیونما گفت: برنامه‌های رادیویی "سبوی سحر" به مدت 90 دقیقه، "دریای معرفت" به مدت 45 دقیقه، "بوی بهشت" ویژه افطار به مدت 90 دقیقه، "سابقون" ویژه و "ترتیل و جمع خوانی قرآن " در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، ده‌ها نمایش رادیویی با محوریت آیه‌ها و قصه‌های قرآنی و بیان احکام روزه ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی مردم ایران از آداب و رسوم و خرده فرهنگ‌های مناطق مختلف کشور در ماه مبارک رمضان گفت: در حوزه اخبار بیش از 500 دقیقه خبر و گزارش در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش و در فضای مجازی هم به آنها پرداخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: علاوه بر برنامه‌های مذکور صدا و سیمای مرکز بوشهر مراسم احیاء و عزاداری شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر را نیز به صورت زنده در شبکه استانی رادیو و تلویزیون بوشهر پخش می‌کند.

فارس/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان