پخش زنده ترتیل خوانی امزاده سید مظفر(ع) از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس


پخش زنده ترتیل خوانی امزاده سید مظفر(ع) از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

حجت الاسلام و المسلمین گرایلی گفت: به مناسبت فرارسیدن رمضان، ماه بهار قرآن، ویژه برنامه ترتیل خوانی حرم امامزاده سید مظفر(ع) در بندرعباس به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز خلیچ فارس پخش می شود.

حجت الاسلام و المسلمین « محمد طاهر گرایلی »، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: مراسم ترتیل خوانی از نخستین روز ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور قاریان برجسته استان هرمزگان آغاز و به مدت یک ساعت ادامه دارد.

وی با یادآوری اینکه مراسم ترتیل خوانی حرم مطهر امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برای هفتمین سال برگزار می شود، افزود: تکرار این برنامه نیز ساعت ۱۵:۳۰ همان روز پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان به معرفی قاریان شرکت کننده در این مراسم پرداخت و عنوان کرد: مجتبی محسن زاده، ناصر جعفرزاده، عبدالرحمن نیکخواه، عزیز سعیدی و عباس کهور، مرتضی خدابخش پور، قادر حمیدزاده و امین سلاری، اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان را در اجرای این مراسم همراهی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: آیات تلاوت شده در هر روز نیز توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرزاده و حجت الاسلام و المسلمین ربانی از مفسیرین شاخص تفسیر خواهد شد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)