سینما حافظ تهران


سینما حافظ تهران از سینماهای قدیمی تهران است. این سینما در سال 1337 با مدیریت فرشید موتمنی‌آذر و با ظرفیت 440 نفر و در دو سالن افتتاح گردید.سینما حافظ دارای درجه کیفی “یک” می‌باشد و هم‌اکنون دارای دو سالن با ظرفیت 320 و 100 نفر می‌باشد، سینما حافظ در خیابان جمهوری، روبروی باغ سپه سالار […] نوشته سینما حافظ تهران اولین بار در جامع ترین پایگاه...

سینما حافظ تهران از سینماهای قدیمی تهران است. این سینما در سال ۱۳۳۷ با مدیریت فرشید موتمنی‌آذر و با ظرفیت ۴۴۰ نفر و در دو سالن افتتاح گردید.سینما حافظ دارای درجه کیفی “یک” می‌باشد و هم‌اکنون دارای دو سالن با ظرفیت ۳۲۰ و ۱۰۰ نفر می‌باشد، سینما حافظ در خیابان جمهوری، روبروی باغ سپه سالار قرار دارد. سینما حافظ در اواخر دهه هشتاد به طور کامل بازسازی شده و از امکانات و تجهیزات نسبتا مطلوبی برخوردار است و از لحاظ قیمت بلیط یکی از ارزان ترین سینماهای تهران است.این سینما دارای دو سالن مجزا برای نمایش فیلم مجموعا با ظرفیت ۸۰۰ صندلی است.

توافقنامه حمایت و مشارکت موسسه سینما شهر برای بازسازی اساسی سینماحافظ تهران با ظرفیت ۵۵۰ صندلی ، پس از انجام اولویت سنجی های لازم و مذاکرات شفاهی اولیه در سال ۱۳۸۵ امضاء و بلافاصله با انجام سرفصل های زیر عملیاتی گردید. این سینما پس از بازسازی با نمای کامپوزیتی، صندلی های مناسب و امکاناتی مدرن برای نمایش فیلم در اختیار شهروندان تهرانی قرار دارد.روزهای سه شنبه می توانید فیلم های سینمایی را با بلیط نیم بها تماشا کنید.مالکیت و مدیریت این سینما بر عهده آقای فرشید موتمنی آذر قرار دارد.

امکانات ویژه
کافه تریا
دستگاه قهوه ساز
بوفه
سرویس بهداشتی

رزرو تورهای مسافرتی در لست تورز و توریاب:

در این مطلب می توانید با ۱۰ سینمای معروف تهران آشنا شوید .

سینما حافظ تهران

سینما حافظ تهران
سینما حافظ تهرانسینما حافظ تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاروانسرای صفوی خسروشاهی تبریز