برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در جامعه تشدید شود


برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در جامعه تشدید شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: باید برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار دستگاه های متولی قرار گرفته و به شکلی همه جانبه تشدید شود.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: مبارزه با توزیع کنندگان خرد و عمده مواد مخدر در جامعه نباید به شکل علی و معلولی و عمودی صورت گیرد، چون هر حلقه از این زنجیره می تواند طرف دیگر را در جامعه به وجود آورد.
وی با بیان اینکه حوزه مواد مخدر درحال گسترش در جامعه است، اظهار داشت: باید راهکارهای جدیدی برای مبارزه با مواد مخدر در جامعه ایجاد شود که مهمترین آنها فرهنگ سازی برای مقابله با شیوع اعتیاد است.
زاهدی اظهار داشت: جلوگیری از حمل و نقل مواد مخدر در کشور به سمت اروپا یکی از مهمترین موضوعاتی است که جمهوری اسلامی آن را به خوبی مدیریت کرده و در این میان هرساله چندین شهید تقدیم نظام و انقلاب می شود.
استاندار یادآور شد: مواد مخدر یک پدیده ویرانگر در جامعه است و در این رابطه باید برخوردها به شکل مستمر و همه جانبه صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.
زاهدی در مورد پدیده اعتیاد در بین دانش آموزان گفت: موضوع اعتیاد دانش آموزان بحث بسیار مهمی است و با توجه به این موضوع باید تمرکز کاهش آسیب های اجتماعی بر روی افراد کم سن و سال قرار گیرد تا آینده پاکی برای جامعه رقم بخورد.
۹۹۲۵* 6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)