«بر بال های کرگدن»؛ برش های سیاه و سپید از نقاشی و شعر


«بر بال های کرگدن»؛ برش های سیاه و سپید از نقاشی و شعر

آزاده نیکو با بیان اینکه سال هاست چالش بین احساسات لطیف و روح سرکشم را با شعر و نقاشی بیان می کنم، گفت: در مجموعه شعر «بر بال های کرگدن» برش هایی سیاه و سپید از نقاشی ها و شعرهایم را گردآوری کردم.

«آزاده نیکو» درباره آیین رونمایی و جشن امضای مجموعه شعر تازه اش با عنوان «بر بال های کرگدن» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: این مراسم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت همراه با شعرخوانی در باشگاه اندیشه برگزار می شود .

این هنرمند نقاش و گرافیست و عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران و شاعر درباره مجموعه شعر «بر بال های کرگدن» توضیح داد: سالهاست چالش بین احساسات لطیف و روح سرکشم را با شعر و نقاشی بیان می کنم، انگار هر زمان که از یکی فارغ می شوم دیگری در من نطفه می بندد و تا بال در نیاورد و رها نشود رهایم نمی کند.

وی افزود: در مجموعه «بر بال های کرگدن»برش هایی سیاه و سپید از نقاشی ها و شعرهایم را گردآوری کردم امیدوارم توانسته باشم در آفرینش دریافت های خویش از بودن، همدلی را با حسی ناب برایتان به ارمغان بیاورم.

مجموعه شعر «بر بال های کرگدن» سروده آزاده نیکو در تیراژ هزار نسخه و در 133 صفحه اردیبهشت 98 از سوی انتشارات چکامه باران به بازار کتاب آمده است.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی