چرا رابطه جنسی سه نفره می تواند باعث فروپاشی زندگی شما شود؟


رابطه جنسی سه نفره متاسفانه رواج پیدا کرده است. هر روز به تعداد زوج هایی که سکس 3 نفره داشته اند و به این نوع رابطه علاقه پیدا می کنند بیشتر می شود. خطرات رابطه جنسی سه نفر و دلایل انجام ندادن این نوع رابطه  چرا نباید رابطه جنسی سه نفره انجام داد؟ چرا انجام … نوشته چرا رابطه جنسی سه نفره می تواند باعث فروپاشی زندگی شما شود؟ اولین بار در مجله...

چرا رابطه جنسی سه نفره می تواند باعث فروپاشی زندگی شما شود؟

رابطه جنسی سه نفره متاسفانه رواج پیدا کرده است. هر روز به تعداد زوج هایی که سکس 3 نفره داشته اند و به این نوع رابطه علاقه پیدا می کنند بیشتر می شود.

خطرات رابطه جنسی سه نفر و دلایل انجام ندادن این نوع رابطه

چرا نباید رابطه جنسی سه نفره انجام داد؟ چرا انجام دادن این نوع رابطه می تواند زندگی مشترک را نابود کند؟ تمایل زوجین برای داشتن این نوع رابطه در ابتدا با تخیلات و تصویر سازی ذهنی شروع می شود و سپس زمانی که زوجین اسیب پذیرتر هستند (مانند زمانی که مست هستند) عملی می شود. در ادامه این مطلب 4 دلیل را به شما می گوییم که هرگز نباید رابطه جنسی 3 نفره داشته باشید.

خیانت کردن

یکی دیگر از عوارض بد رابطه جنسی 3 یا چند نفره، این است که احتمال خیانت بیشتر می شود، تصور کنید که یک شب برای لذت بیشتر و تنوع در رابطه جنسی تمام ذهنیت و اعتباری که نزد همسرتان دارید را از دست می دهید، هر چند ممکن است خانم یا خانم های مشترک در این رابطه رضایت کاملی از انجام این کار نداشته و بیان نکنند ولی با انجام آن از فردا هر کسی می تواند رابطه های چند نفره را برای هر کسی درخواست نماید و این روند برای او عادی خواهد شد. در یک رابطه سه نفره که تازگی دارد برای هر طرف می تواند نفر قبلی را از چشم بیندازد و نفر جدید جایگزین او شود. در کل این نوع رابطه ها ممکن است لذتی یک شبه داشته باشند ولی به سرعت باعث خیانت طرفین می شود.

مشکلات سلامتی و بیماری ها

مسائل و مشکلات زیادی ممکن است به دلیل این نوع رابطه پیش بیاید. حتی اگر برای رابطه سه نفره از قبل برنامه ریزی کرده باشید یا به صورت ناگهانی اتفاق افتاده باشد، معمولا افراد از وضعیت سلامت نفر سوم هیچ اطلاعاتی ندارند. البته منظور ما فقط بیماری ایدز نیست بلکه بعضی از بیماری های مانند هرپس، سوزاک، سیفلیس و … احتمال بیشتری دارد که منتقل شوند. اگر چه این بیماری ها کشنده نیستند ولی مزمن هستند و می توانند سلامت روانی و فیزیکی شما را دچار مشکل کنند.

این نکته را هم بدانید که همیشه کاندوم نمی تواند به صورت صد در صد از سلامت شما محافظت کند، تصور کنید که پس از سکس 3 نفره، بارداری شما مثبت شده است! حالا حال شما چطور می شود؟ چه کسی مقصر است؟؟!

مرد قدرت برای رابطه جنسی 3 نفره را ندارند

در بیشتر مواقع خود مردها خواهان رابطه سه نفره هستند ولی خودشان هم در آخر پشیمان می شوند زیرا داشتن رابطه جنسی سه نفره بیشتر باعث لذت زن ها می شود تا مرد. به گفته روانشناسان اگر مردها افکار منحرفی داشته باشند و سپس پشیمان شوند و به همسرشان اعتراف کنند، خانم ها می توانند او را ببخشند. پس زمانی که در یک رابطه جنسی سه نفره که دو زن در آن حضور دارند شرکت کنید، خانم ها مشکلی با رابطه داشتن با یک خانم دیگر ندارند. از طرف دیگر مردان ممکن است در ابتدا از این ایده که همسر خود را با مردی دیگر به اشتراک بگذراند لذت ببرند ولی نمی دانند وقتی که واقعا اتفاق بیفتد و همسر خود را دستان مرد دیگری ببینند چه بلایی بر سر آنها می آید. چیزی که مردان حس می کنند ترکیبی از پشیمانی، حسادت شدید، عصبانیت و حس ناامنی است و وقتی که این احساسات پیچیده بوجودآید تنها نتیجه آن بهم خرودن رابطه و جدایی است.

خانم ها اعتماد به نفس و عزت نفس خود را از دست می دهند

طبق گفته مشاروان خانواده زنانی که روابط جنسی گاه به گاه دارند معمولا در طولانی مدت حس اعتماد به نفس کمی دارند. اگر شما به صورت مرتب و با افراد مختلفی رابطه سه نفره داشته باشید باعث می شود که بقیه افراد به چشم دیگری به شما نگاه کنند، به نحوی که بگویند : فلانی خیلی راحت میشه باهاش رابطه داشت.

این شرایط باعث می شود که خانم ها حس بی ارزش بودن پیدا کنند و این می تواند اعتماد به نفس آنها را دچار آسیب کند. خانم ها به صورت ذاتی نسبت به مرد خیلی حساس تر و اسیب پذیرتر هستند و در اینگونه روابط آسیب می بینند در حالی که مردان اهمیت زیادی نمی دهند و مشکلی برایشان پیش نمی آید. در رابطه جنسی سه نفره چیزی که مردان به دنبال آن هستند صرفا لذت های فیزیکی می باشد و وقتی که رابطه تمام می شود و صبح روز بعد ختنم ها حس می کنند که از آن سوء استفاده شده است و حال خوبی نخواهند داشت.

حس خجالت و پشیمانی

صبح روز بعد از شبی که رابطه جنسی سه نفره داشته اید هیچ وقت زمان خوبی نیست زیر احساس خوبی نخواهید داشت، هر چند که ممکن است شب گذشته خیلی برای شما لذت بخش بوده باشد. مطمئن باشید اگر کسی روز بعد از یک رابطه سه نفره به شما بگوید که تجربه خوبی داشته و از نفر سوم لذت برده است، مطمئن باشید به شما دروغ می گوید.

یکی از روانشناسان معروف می گوید که بعد از انجام سکس 3 نفره حس شرم افراد را فرا می گیرد. اگر چه این مرحله معمولا همه سعی می کنند با گفتن جملاتی مانند دیگه اینکار را تکرار نمی کنم یا واقعا لذت بخش بود خو را برای مدتی آرام می کنند. اما اکثرا نمی توانند به صورت کامل بهبود پیدا کنند و بعضی از افراد هم دچار افسردگی مزمن می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟