کشف تریاک از قاچاقچی مسافرنما در کلات/ کشف 35 هزار قرص غیرمجاز در تربت حیدریه


کشف تریاک از قاچاقچی مسافرنما در کلات/ کشف 35 هزار قرص غیرمجاز در تربت حیدریه

در خبرهای پلیسی امروز خراسان رضوی اخباری از جمله کشف تریاک از قاچاقچی مسافرنما در کلات، کشف 35 هزار قرص غیرمجاز در تربت حیدریه، دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در تربت حیدریه و کشف دپوی بیش از 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در خواف منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس، براساس خبرهای پایگاه خبری پلیس، کشف تریاک از قاچاقچی مسافرنما در کلات، کشف 35 هزار قرص غیرمجاز در تربت حیدریه، دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در تربت حیدریه و کشف دپوی بیش از 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در خواف از جمله مهم‌ترین عناوین خبرهای این پایگاه خبری بوده که در بسته خبری امروز می‌خوانید.

کشف تریاک از قاچاقچی مسافرنما در کلات

فرمانده انتظامی کلات گفت: مأموران پاسگاه انتظامی جلیل‌آباد این شهرستان حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور مشهد - کلات به مسافر یک دستگاه پراید که به سمت کلات در حرکت بود، مشکوک شدند.

سیدخلیل شفائی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی بدنی این فرد 3 کیلو و 250 گرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در کمر وی جاسازی شده بود را کشف کردند.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

علی اکبر کیانی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری اطلاعات اولیه از شیوه و شگرد سارقان با اشراف اطلاعاتی به یک باب منزل مسکونی در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان که محل تردد افراد ناشناس بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی منزل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که تعداد زیادی قطعات موتورسیکلت از این مکان کشف و دو متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه متذکر شد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده توسط پلیس، این افراد به 30 فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی دو نفر دیگر از دوستانشان اعتراف که بلافاصله در یک اقدام ضربتی دو متهم دیگر دستگیر شدند.

کشف 35 هزار قرص غیرمجاز در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی «شهید شیردل کامه" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.

علی اکبر کیانی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هدایت اتوبوس به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق، 35 هزار عدد قرص خارجی غیرمجاز که داخل چند کارتن در جعبه بغل اتوبوس جاساز شده بود را کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف دپوی بیش از 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در خواف

فرمانده انتظامی خواف گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی خواف با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از فعالیت یک قاچاقچی سوخت در حاشیه شهر خواف باخبر شدند.

علیرضا حسینعلی‌زاده در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد، متهم اقدام به دپوی سوخت در یک معدن کرده که پس از هماهنگی با مقام قضائی و طرح‌ریزی عملیات انتظامی تیم‌هایی از پلیس آگاهی در بازدید از این مکان، 12 هزار و 350 لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

وی بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکلیف نهایی سردار آزمون و رم ایتالیا روشن شد