سانروف دنا پلاس حذف می شود!


سانروف دنا پلاس حذف می شود!

دنا پلاس که به نوعی نسخه پرآپشن تر دنای معمولی بود این روزها به دلیل مشکلات بی شمار در صنعت خودرو با کاهش آپشن مواجه شده است.در فاکتوری که ایران خودرو برای سری جدید این محصول صادر کرده است، می بینیم که این خودرو بدون سانروف به مشتری تحویل داده خواهد شد.البته حذف آپشن های دنا پلاس اتفاق جدیدی محسوب نمی شود و پیش از این نیز شاهد حذف ایربگ های این...

جزئیات خبر

سانروف دنا پلاس حذف می شود!

1398/2/28
سانروف دنا پلاس حذف می شود!

بر اساس فاکتوری که ایران خودرو برای مشتریان محصول دنا پلاس صادر کرده است، این خودرو در سری جدید بدون سانروف تحویل داده خواهد شد.

دنا پلاس که به نوعی نسخه پرآپشن تر دنای معمولی بود این روزها به دلیل مشکلات بی شمار در صنعت خودرو با کاهش آپشن مواجه شده است.در فاکتوری که ایران خودرو برای سری جدید این محصول صادر کرده است، می بینیم که این خودرو بدون سانروف به مشتری تحویل داده خواهد شد.البته حذف آپشن های دنا پلاس اتفاق جدیدی محسوب نمی شود و پیش از این نیز شاهد حذف ایربگ های این خودرو در ایران خودرو بوده ایم. گویا رینگ های آلومینیومی دنا پلاس نیز در آستانه حذف شدن از این خودرو قرار دارد و بعد از این باید شاهد دنا پلاس بدون رینگ آلومینیومی و سقف سانروف باشیم.
سانروف دنا پلاس حذف می شود!
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : پرشین خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی