دانلود سریال شن های روان با دوبله فارسی

دانلود سریال Quicksand با لینک مستقیم

قسمت 06 از فصل اول با دوبله فارسی قرار گرفت

دانلود سریال شن های روان Quicksand

دانلود سریال خارجی Quicksand با دوبله فارسی و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود

نام سریال : شن های روان – Quicksand | ژانر ( موضوع ) : درام | زبان : فارسی

محصول : سوئد – 2019 | مدت زمان هر قسمت : 45 دقیقه

.:: دارای امتیاز 7.7/10 از 8,239 رای در IMDB ::.

. نسخه بازبینی و سانسور شده .

.

سازنده : Per-Olav Sørensen, Lisa Farzaneh | بازیگران : Hanna Ardéhn, Felix Sandman, David Dencik

خلاصه داستان : سریال شن های روان، ماجا، دانش آموزی در استکهلم، پس از یک فاجعه در مدرسه، خود را در محاکمه ای به خاطر قتل میبیند. تردید و سوء ظن های بیشتر زمانی رخ می دهد که آشکارسازی های جدید صورت می گیرد.

.

دانلود سریال پیشنهادی :

دانلود سریال فرار از دانمورا

.

دانلود سریال شن های روان Quicksand

.

معرفی سریال : شن های روان (Quicksand) مینی‌ سریالی 6 قسمتی است که محصول شرکت نتفلیکس است و در دو کشور سوئد و کرواسی ساخته شده است و قسمت اول آ در تاریخ 5 آوریل 2019 پخش شده است. این سریال بر اساس بر اساس رمان سوئدی “بیشتر از همه” توسط ملین پرسون جیولیتو تولید شده است. و داستان آن از این قرار است که پس از یک تیراندازی مدرسه در یکی از مناطق ثروتمندنشین استکهلم، دختر ظاهرا عادی 18 ساله به نام ماجا به قتل متهم شده است.اما در طول محاکمه، جزئیات ارتباط او با پنج دانشجوی دیگر، والدین و معلمش مشخص می شود. آیا او واقعا قاتل است یا فقط یک قربانی دیگر؟ شما می توانید این سریال را به صورت هفتگی با دوبله فارسی از سایت هکس دانلود دریافت نمایید.

.

Quicksand , Based on the Swedish novel “Störst av allt” by Malin Persson Giolito. After a school shooting in Stockholm’s wealthiest suburb Danderyd the seemingly normal 18 years old girl Maja is accused of murder. But during the trial details of her relationship with five other students, parents and a teacher are revealed. Is she really the murderer or just another victim?

توضیحات دوبله فارسی سریال شن های روان

گویندگان : …