تاثیری که انرژی منفی بر درون انسان می گذارد


تاثیری که انرژی منفی بر درون انسان می گذارد

مدیر مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه- مجلسی گفت: انرژی‌های منفی مانند آتش‌گداز است که درون را می‌سوزاند و موجب انواع بیماری‌های جسمی و روانی می‌‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز: مسعود رأفت‌نیا ظهر امروز در همایشی با عنوان «خانه‌تکانی دل‌ها» که به همت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه – مجلسی با حضور جمعی از استادان و کارکنان در آمفی‌تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهارکرد: کینه آثار زیانباری بر روح، روان، جسم و بدن دارد.

وی با تشریح آثار زیان‌بار کینه و ناراحتی و افکار منفی بر سلامت جسم و روان گفت: پالایش درون از انرژی‌های مخرب و منفی ضروری است و باید با روش‌ و راهکارهای دینی و علمی دل را از کینه پاک کرد.

این کارشناس روانشناس‌بالینی خاطرنشان کرد: انرژی‌های منفی مانند آتش‌گداز درون انسان را می‌سوزاند و موجب انواع بیماری‌های جسمی، مشکلات روانی، مانع شادی و رضایت‌مندی در زندگی می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه-مجلسی مشکلات درونی را به سه دسته عصبی و روانی، ناراحتی‌ها و غم‌ها و کینه‌های شخصی تقسیم کرد و گفت: بعضی از مشکلات زندگی مانند مشکلات کاری و اقتصادی و شرایطی که جامعه بر فرد تحمیل می‌کند اجتناب‌ناپذیر و از کنترل افراد خارج است و برای برداشتن سایر مشکلات که کنترل آن توسط خود فرد ممکن است باید برنامه‌ریزی کرد.

آنا نیوز


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


‌روز دوم حضور تماشاخانه سیار در فارس