بازی سیمز 4 را هم‌اکنون به صورت رایگان دانلود کنید


بازی سیمز 4 را هم‌اکنون به صورت رایگان دانلود کنید

در چند روز اخیر، با رایگان اعلام شدن بازی Grid 2 بر روی استیم، اکثر بازی دوستان به تجربه آن پرداخته‌اند اما حالا بازی سیمز 4 (The Sims 4) را نیز می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. این روزها شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف، بازی‌های خود را بر روی ایکس باکس، پلی استیشن و یا کامپیوتر... نوشته بازی سیمز 4 را هم‌اکنون به صورت رایگان دانلود کنید اولین...

در چند روز اخیر، با رایگان اعلام شدن بازی Grid 2 بر روی استیم، اکثر بازی دوستان به تجربه آن پرداخته‌اند اما حالا بازی سیمز 4 (The Sims 4) را نیز می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

این روزها شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف، بازی‌های خود را بر روی ایکس باکس، پلی استیشن و یا کامپیوتر رایگان می‌کنند تا بتواند مخاطب بیشتری جذب کنند. شرکت EA هم هرازگاهی یک بازی را بر روی فروشگاه اورجین رایگان می‌کند اما این آثار معمولا درجه یک نیستند. با این حال، بازی سیمز 4 یک استثنا است و شما هم‌اکنون می‌توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای، صاحب این بازی شوید.

بازی سیمز 4 در ابتدای انتشار چندان محبوب نبود، زیرا تغییرات زیادی در بازی نسبت به قسمت‌های قبل ایجاد شد و بسیاری از ویژگی‌های محبوب بازی‌دوستان دیگر وجود نداشت و همین مسئله باعث خشم آن‌ها شده بود. بازی از باگ‌های زیادی نیز برخوردار بود و در مجموع به سوی شکست پیش می‌رفت. اما در نهایت شرکت EA توانست با به روز رسانی‌های مختلف و انتشار محتواهای درست، تعدادی از طرفداران قدیمی را با مجموعه آشتی دهد. از زمان عرضه بازی در سال 2014، این به روز رسانی‌های کارآمد توانسته‌اند بازی را نجات دهند و حالا طرفداران برای انتشار یک قسمت جدید از این مجموعه لحظه شماری می‌کنند.

بازی سیمز 4 را هم‌اکنون به صورت رایگان دانلود کنید

شرکت EA تا پیش از این اعلام کرده بود که دیگر قصد ارائه بازی رایگان ندارد. آن‌ها قبل از اینکه سرویس پریمیوم خود را افتتاح کنند، دارای برنامه‌ای به نام On The House بودند که به واسطه آن‌، بازی‌های رایگان جذابی را در اختیار طرفداران قرار می‌دادند. آثاری همچون Mass Effect 2 و Dead Space و غیره. با پایان این برنامه، در 10 ماه اخیر شاهد عرضه هیچ بازی رایگانی نبودیم و تصور هم نمی‌شد که چنین اتفاقی رخ دهد. با رایگان شدن بازی سیمز 4 تنها سوال این است که آیا باید منتظر ارائه بازی‌های رایگانی بیشتری باشیم یا خیر.

برای آن‌هایی که موفق نشدند بازی را در این هفته دانلود کنند، در صورت داشتن حق اشتراک Origin Access Premier می‌توانید در هفته‌های آتی نیز به بازی دسترسی داشته باشید. سیمز 4 بازی خوب و سرگرم کننده‌ای است و می‌تواند کسانی که از پلتفرم اورجین دوری می‌کردند تا قانع کند که تا آن را امتحان کنند.

رایگان شدن بازی سیمز 4 شاید یک دلیل دیگر هم داشته باشد و آن این است که شرکت EA می‌خواهد توجهات را به سوی این مجموعه جلب کند و شاید در نمایشگاه E3 2019 شاهد یک قسمت جدید از آن باشیم.

بازی The Sims 4 هم‌اکنون به صورت رایگان در اورجین قابل دسترسی است. شما تا تاریخ 28 مه 2019 (7 خرداد) می‌توانید این بازی را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی