آزادی خرمشهر جلوه ای از معجزه اراده الهی به نمایش گذاشت


آزادی خرمشهر جلوه ای از معجزه اراده الهی به نمایش گذاشت

تهران- ایرنا- معاون امور مجلس رییس جمهور در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و تاکید کرد: آزادی خرمشهر جلوه ای از معجزه اراده الهی به نمایش گذاشت و نشانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی، نظام دینی، رهبری معنوی و باور و ایمان و عشق امت به ولایت شد.

به گزارش روابط عمومی معاون امور مجلس رییس جمهوری، «حسینعلی امیری» در این پیام که امروز- پنجشنبه- به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر منتشر شد، سالروز حماسه شکوهمند آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت غیور ایران،‌ مسئولین خدمتگزار و همه ایرانیان غیرتمند در سراسر دنیا که قلب شان برای استقلال و آزادی کشور عزیزمان می تپد، تبریک گفت.
معاون امور مجلس رییس جمهوری در این پیام یادآور شد: سی و هفت سال پیش در چنین روزی رزمندگان اسلام با کمترین نفرات و امکانات و تجهیزات نظامی و در کمال بهت و ناباوری جامعه جهانی، خرمشهر را پس از دو سال اشغال توسط چندین لشکر دشمن تا بن دندان مسلح، آزاد کردند.
امیری در این پیام تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر فتح الفتوحی بود که بعنوان نماد مقاومت، ایثار، پیروزی ملت ایران برای همیشه تاریخ ثبت شد.
وی در این پیام تصریح کرد: آزادی خرمشهر جلوه ای از معجزه اراده الهی به نمایش گذاشت و نشانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی، نظام دینی، رهبری معنوی و باور و ایمان و عشق امت به ولایت شد، وقتی در اولین سخن و پیام بشارت پیروزی گفته شد:‌ «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
معاون امور مجلس رییس جمهورری در این پیام تبریک در سالروز این یوم الله،‌ به روح بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی صلوات و درود فرستاد و یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای معزز، جانبازان وایثارگران سرافراز عملیات «بیت‌المقدس» را گرامیداشت.
سیام*3061**9121


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


شیمیل ها چه افرادی هستند؟