اعلام پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های قدر


اعلام پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های قدر

گروه جامعه ــ مدیر کل کمیته امداد استان تهران خبر داد:‌ همزمان با شب‌های قدر، پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران پذیرای خیران و‌ نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

اعلام پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های قدر

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد تهران، حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به کودکان یتیم و غیریتیم گزارشی از برپایی پایگاه‌های جذب حامی در شب‌های قدر ارائه کرد.

وی به ایستگاه‌‌های ثابت در شهر تهران اشاره کرد و افزود: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تجریش و‌شهرری، مصلای تهران، ایستگاه‌های مترو آزادی، ‌صادقیه، میرداماد، دروازه‌دولت، امام خمینی(ره)، دانشگاه تهران و امام صادق(ع) و مسجدالنبی به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و‌محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این طرح یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی‌سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز ازکودکانی که پدرشان از کارافتاده، زندانی و متارکه کرده‌اند، حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از 19 هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 65 هزار و 754حامی خیر و نوع‌دوست از این فرزندان حمایت می‌کنند.

شیران یاد آور شد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان دو هزار و 80 خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند. خیران و‌ نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب‌های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با ثبت نامشان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و‌ غیر یتیم حمایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها