توزیع سحری رایگان در دهه آخر ماه رمضان در مسجد الحرام


توزیع سحری رایگان در دهه آخر ماه رمضان در مسجد الحرام

مسئولان منطقه مکه مکرمه از آغاز دهه آخر ماه مبارک رمضان توزیع سحری رایگان را بین زایران مسجد الحرام آغاز کردند و برای تسهیل در تردد زایران 74 در دیگر از این مسجد را باز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدی البلد، مقامات منطقه مکه مکرمه از بامداد امروز(یکشنبه پنجم خرداد) توزیع وعده های سحری رایگان به زایران مسجد الحرام در دهه آخر ماه مبارک رمضان را آغاز کردند.

امارت منطقه مکه مکرمه در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: کمیته «السقایه و الرفادة» در مکه مکرمه به دستور «خالد الفیصل» و پیگیری معاونش«بدر بن سلطان» توزیع وعده های سحری در میدان ها و ایستگاههای اتوبوس اجرایی کردند.

در این صفحه آمده است که عملیات توزیع با مشارکت 57 جمعیت خیریه و افراد نیکوکار در طول 10 روز آخر ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

همچنین مدیریت درهای مسجد الحرام متعلق به مدیریت عمومی امور خدماتی در این مسجد اعلام کرد: 74 در اضافی برای مسجد الحرام برای تسهیل در تردد زایران با آغاز دهه آخر ماه مبارک رمضان باز شده است.

این مدیریت اعلام کرد: با باز شدن 74 در دیگر، تعداد این درها به 170 در افزایش یافته است. این برنامه باهدف تسهیل در ورود و خروج نمازگزاران و زایران و کاهش ازدحام از درهای اصلی مسجد الحرام انجام گرفته است.

مسئولان مسجد الحرام بهترین خدمات را ارایه می دهند تا زایران مسجد الحرام مناسک خود را به سهولت انجام دهند.

این مدیریت بیش از 825 کارمند را برای نظارت 24 ساعته برای این درها و تسهیل ورود و خروج و ممنوعیت ورود غذا و نوشیدنی و کیف های بزرگ استخدام کرده است.

علاوه بر ورودی های ویژه برای پل های مسجد الحرام به دلیل حضور انبوه در این مسجد در دهه آخر ماه مبارک رمضان، مدیریت مسجد الحرام 35 در را برای معلولان اختصاص داده است.

براساس گزارش های رسمی، نزدیک به 45 میلیون زایر در طول ماه مبارک رمضان وارد مکه مکرمه شدند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی