با ایجاد صندوق نوآوری: استارت آپ ها کدپستی اختصاصی دریافت می کنند


دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به منظور حمایت‌های بیشتر از کسب و کارهای استارت آپی، صندوق مشترک نوآوری ایجاد و برای هر یک از آنها، کدپستی اختصاصی واگذار می شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی اظهار داشت: صندوق مشترک نوآوری از سوی...

با ایجاد صندوق نوآوری: استارت آپ ها کدپستی اختصاصی دریافت می کنند
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به منظور حمایت‌های بیشتر از کسب و کارهای استارت آپی، صندوق مشترک نوآوری ایجاد و برای هر یک از آنها، کدپستی اختصاصی واگذار می شود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی اظهار داشت: صندوق مشترک نوآوری از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد خواهد شد و در بستر این صندوق، فضای کسب و کار حوزه اقتصاد دیجیتال توسعه پیدا می‌کند.
وی با تاکید بر حمایت جدید از استارت‌آپ‌های اقتصاد دیجیتال، افزود: برای کمک به استارت آپ‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و تسریع فعالیت‌های آ‌نان، آیین نامه‌های جدیدی در هیئت دولت به تصویب رسیده است.
محمدی درباره این آیین نامه گفت: کسب و کار‌هایی که حداکثر سه سال از ثبتشان گذشته باشد و درآمدی در حد ۵۰۰ میلیون تومان داشته باشند، می‌توانند در بستر حمایت‌های جدید قرار گیرند.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ادامه داد: این حمایت‌ها شامل معافیت‌های مالیاتی، معافیت‌های بیمه‌ای و ارایه تسهیلات از سوی صندوق‌های خطرپذیر است.
وی با بیان اینکه در گذشته استارت آپ‌های حوزه اقتصاد دیجیتال از حمایت‌ها بهره‌ای نمی‌بردند، افزود: پیش از این برای استارت آپ‌ها قانون حمایتی مخصوصی وجود نداشت و آن‌ها نمی‌توانستند از معافیت‌های مختلف بهره‌مند شوند، اما در بستر قانون حمایتی جدید استارت آپ‌های حوزه اقتصاد دیجیتال هم رشد پیدا می‌کنند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوشی جذاب Itel A70 معرفی شد؛ شبه آیفون با باتری 5000 mAh و حافظه 256 گیگابایت فقط 3.7 م...